REF : 1-56582209411Beste meneer Provoost,We hebben uw verzoek ontvangen.Uit onderzoek is inderdaad gebleken dat er door de respectievelijke afzender reeds een klacht bij de klantendienst van bpost geregistreerd werd met als referentie 1-56582209411.We merken dat de klantendienst momenteel in communicatie staat met deze afzender.Daar de afzender in deze de klant van bpost is, zoals u de contractuele klant bent van de respectievelijke afzender, zal dit dossier verder afgehandeld worden met de afzenderWe dienen u bijgevolg op onze beurt door te verwijzen naar de afzender van zending 323245066864881002.Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, sluiten we dit dossier.Met vriendelijke groeten,MarcbpostAnspachlaan 1 bus 11000 BrusselVan: klachten@test-aankoop.beVerzonden: 15/09/2024 14:30:10Aan: info_cse@bpost.beOnderwerp: Pakket niet toegekomen___________________En cas de réponse, ne pas supprimer le code suivant/ In geval van antwoorden, de volgende code niet verwijderen/ In case of reply, do not delete the following code:[THREAD ID:1-Q2LVW14]