Terug

Pakket niet terug ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. N.

Naar: Mondial Relay

03/10/2023

GeachteOp 19 September 2023 heb ik bij jullie een aankoop gedaan van een verzendlabel voor een pakket te verzenden van Belgie naar Nederland. OP 20 september 2023 heb ik mijn pakket verzonden via een mondial relay punt in Maasmechelen. Het pakket is toen naar post NL verzonden, daar is het pakket aangekomen en retour verzonden naar mij omdat het huisnummer wat ik heb gekregen van de ontvanger niet juist was. Het pakket zou worden verzonden naar Hermes. Wie of wat dat is geen idee. Maar mijn pakket is daar afgeleverd en weer naar post NL verzonden volgens de tracking bij POST NL. Laatste update is van 30 september 2023 en ondertussen heb ik mijn pakket nog steeds niet terug ontvangen en heb ik ook totaal geen idee waar het zich nu bevindt. Ik heb jullie meermaals proberen te contacteren via email en telefonisch waar helemaal geen gehoor komt. Ik wil graag dat jullie dit oplossen! Ik vind het een schande dat ik jullie nergens kan contacteren. Ik heb een verzekering op mijn bestelling genomen, dus graag wil ik dan ook dat jullie dit oplossen. Want de waarde in mijn pakket is 60 euro! Mijn tracking van MONDIAL RELAY is 73300452 en van POST NL 3SFEVG10229509 Ik heb ook al contact opgenomen met POST NL zij hebben ook een case geopend hiervoor, maar ik hoor er niets meer van. Volgens mij omdat jullie verantwoordelijk zijn, omdat het via jullie is aangekocht en verzonden. Graag hoor ik hier meer van.Indien jullie hier weer geen gehoor aan geven onderneem ik verdere stappen.Met vriendelijke groeten Nutelaers Candy


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform