Terug

Pakket niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. L.

Naar: Zara Belgium

29/05/2024

Beste, Ik plaatste op 29/04/2024 een online bestelling bij Zara. Deze werd naar mij verstuurd in 3 verschillende pakketten. De eerste 2 pakketten via bpost heb ik in goede orde ontvangen. Het 3e pakket kwam via UPS en heb ik nooit ontvangen. Volgens UPS werd het afgegeven op maandag 06/05 om 15u18. Ik was op dat moment niet thuis en het pakket was nergens te vinden, ook niet bij de buren. Ik heb toen een eerste keer contact opgenomen met Zara en moest 48 uur afwachten. Na 48 uur had ik het pakket nog niet ontvangen en heb ik na nieuw contact met Zara een niet ontvangen verklaring ingevuld en terugbezorgd. Op 10 mei konden ze me telefonisch meedelen dat ze contact hadden gehad met UPS en het pakket werd afgeleverd. Ik moest telefonisch opnieuw bevestigen dat ik het niet had ontvangen zodat ze het opnieuw konden onderzoeken. Op 23 mei heb ik dan een mail ontvangen van Zara dat het transportbedrijf opnieuw had bevestigd dat de bestelling correct werd afgeleverd bij het opgegeven adres. Ik heb hen toen via de chat laten weten dat ik dit nog steeds niet ontvangen had, ze gingen een nieuw onderzoek opstarten. Op maandag 27/05 kreeg ik opnieuw een mail van Zara dat het transportbedrijf opnieuw had bevestigd dat de bestelling werd afgeleverd. Indien ik hiet niet ontvangen had, diende ik nog een verklaring niet ontvangen in te vullen. Deze heb ik opnieuw ingevuld en ondertekend, en daags nadien via de chat opnieuw bezorgd. Ze gaan dit nu opnieuw onderzoeken maar het begint me allemaal wel wat lang te duren. We zijn ondertussen een maand na bestelling. Ik heb al vele malen besteld bij Zara en nooit problemen gehad. Ik wil graag een terugbetaling van mijn bestelling die ik nooit heb ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform