Terug

PAKKET NIET ONTVANGEN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/09/2023

Ik bestelde een aantal goederen op SHEIN, dit ging normaliter dinsdag 26/09 geleverd worden door GLS.Opeens kreeg ik 26/09 - 11U 30 een bericht van GLS dat mijn bestelling geleverd was?!? Maar ik was een volledige dag thuis en er heeft niemand aangebeld! Mijn bestelling zat ook niet in de brievenbus, stond niet aan de voordeur, en is ook niet bij de buren geleverd.Ik heb reeds GLS telefonisch verschillende malen proberen contacteren maar ik kom steeds onmiddellijk op een antwoord apparaat terecht dat zegt dat ik een mail moet sturen naar hun. Inmiddels heb ik ook al 2 mails gestuurd naar GLS. Maar daar antwoord GLS doodleuk niet op?!? Onmogelijk van met GLS contact op te nemen! ik wil gewoon mijn pakket ECHT ontvangen!!

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. D.

29/09/2023

BesteKunt U ons het GLS-pakketnummer sturen, zodat we uw pakket kunnen lokaliseren?MvgChristine

I. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/09/2023

73631913479

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. D.

02/10/2023

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.Mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform