Terug

Pakket niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

26/09/2023

Geachte heer/mevrouw,Ik schrijf u met grote frustratie en teleurstelling om mijn ernstige ongenoegen te uiten over de recente leveringsdienst van GLS Pakketdienst, die is georganiseerd door uw bedrijf, Bada Logistics Management GmbH. Dit is nu de tweede keer dat ik een leveringsprobleem heb ondervonden met GLS, en ik ben diep teleurgesteld in de kwaliteit van de dienstverlening die wordt geleverd.Op basis van het trackingnummer 10368253891 werd mij verzekerd dat mijn pakket vandaag zou worden geleverd op mijn aangegeven adres. Echter, tot mijn verbazing en frustratie heb ik het pakket niet ontvangen. Er is geen kennisgeving achtergelaten in mijn brievenbus, en mijn buren hebben geen pakket namens mij aangenomen. Dit is absoluut onaanvaardbaar.Ik begrijp dat logistieke problemen soms kunnen optreden, maar het feit dat dit de tweede keer is dat ik dit ervaar met GLS is ronduit ontoelaatbaar. Als klant verwacht ik dat mijn pakketten op tijd en zonder enig gedoe worden geleverd, zoals beloofd.Ik wil u verzoeken om onmiddellijk actie te ondernemen om mijn pakket te traceren en het alsnog op mijn adres te bezorgen. Ik verwacht dat u alles in het werk stelt om dit probleem snel op te lossen en mij van de nodige informatie voorziet over de status van mijn pakket. Het is cruciaal dat ik mijn bestelde product zo spoedig mogelijk ontvang.Bovendien verwacht ik dat er passende maatregelen worden genomen om ervoor te zorgen dat dergelijke problemen in de toekomst worden voorkomen. Herhaalde leveringsproblemen brengen niet alleen mijn gemoedsrust in gevaar, maar schaden ook het vertrouwen dat ik in uw bedrijf en GLS Pakketdienst stel.Ik verwacht binnen 2 dagen een reactie van uw kant, waarin u mij informeert over de stappen die worden ondernomen om mijn pakket op te sporen en te bezorgen. Als ik tegen die tijd geen bevredigende reactie ontvang, ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen om mijn recht als consument te beschermen.Ik wil benadrukken dat ik dit schrijven met een zekere mate van frustratie en teleurstelling heb opgesteld, omdat dit soort situaties volledig vermeden hadden kunnen worden. Ik verwacht nu actie van uw kant om deze kwestie recht te zetten.Achtingsvolle groet,Jan De Nil

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. D.

26/09/2023

Beste Mhr De NilOnze oprechte excuses voor het ongemak.Volgens de scannings die door de bestuurder zijn achtergelaten, is uw pakket vandaag bij uw buurman op n°18 afgeleverd, de geolocalisatie van zijn vrachtwagen op het moment van levering bevestigt dit ook.Ik stuur echter een klacht voor de chauffeur omdat dit had U gesteld moeten worden via een kaart in de brievenbus.Als U andere vragen had, aarzel dan niet om bij ons terug te komenMvgInvestigationDesk TeamChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform