Terug

Pakket niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. L.

Naar: Post NL

13/09/2022

Beste,Ik had gisteren met jullie reeds contact ivm met pakket 3SKABA6921684. Dit zou volgens de tracking op mijn adres geleverd moeten zijn op donderdag 8 september, maar ik heb niets ontvangen. Jullie hebben me aangeraden contact op te nemen met de verkoper, dat heb ik intussen gedaan. Deze beweert contact opgenomen te hebben met jullie en er zou tegen hem gezegd zijn dat het pakket daadwerkelijk op mijn adres geleverd zou zijn en dat jullie verder niks konden doen voor hem. Dus hij is nu dus ook niet van plan om mij te vergoeden. Ik heb camerabeelden van die dag, dus ik kan bewijzen dat jullie koerier niet aan mijn deur is geweest. Hoe gaan jullie dit voor mij oplossen?

Berichten (3)

Post NL

Naar: E. L.

14/09/2022

DATA NOT AVAILABLE

E. L.

Naar: Post NL

15/09/2022

Beste,Natuurlijk heb ik al gehoord bij de buren en ook daar werd niets geleverd. Trouwens er was ook geen enkele reden om bij de buren te leveren aangezien ik thuis was. Zoals ik in mijn vorig bericht al zei, heb ik al meermaals contact gehad met de verzender maar deze wil geen verdere actie ondernemen daar jullie track &trace aangeeft dat het pakket afgeleverd is. Bij deze is mijn probleem nog steeds niet opgelost. Waar is mijn pakket?

Post NL

Naar: E. L.

20/09/2022

REF. CPTBE01607101-05Geachte mevrouw Lesoile,Wat jammer dat uw verzender geen verder onderzoek wil laten opstarten bij PostNL!Spijtig genoeg kan ik u echt niet verder helpen.Het is echt de afzender die dit met PostNL moet bespreken en u een passende oplossing aanbieden.Indienu verder nog vragen heeft, aarzel dan niet ons te contacteren door te reageren op dit bericht.Ik vertrouw erop u voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,YsabelKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform