Terug

Pakket niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. R.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/12/2021

Ik bestelde maandag 29/11/21 voor meer dan 900 euro bij Switch. Die bestelling zou geleverd worden door GLS, pakketnummer 71641467772. Ik ontving een mail van GLS dat het pakket woensdag 1/12/21 geleverd zou worden. Ik heb die dag echter geen pakket ontvangen en er zat niets in de brievenbus, alsook geen mail van levering of bericht dat er niemand aanwezig was. Vervolgens kijk ik via de track & trace code naar de status van mijn pakket en daar staat dat het 1/12/21 om 20u geleverd zou zijn. Ik heb echter helemaal niets ontvangen! Ik contacteerde de klantendienst van zowel GLS als Switch, maar heb nog geen reactie gekregen.

Berichten (7)

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. R.

06/12/2021

Beste,Bedankt voor u mail.Zodoende wij een onderzoek kunnen opstarten, kan u ons een omschrijving bezorgen van de inhoud van deze doos aub?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

F. R.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/12/2021

Beste, Het betreft een iPhone 13 en een screenprotector van het merk Belkin.

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. R.

06/12/2021

Beste,We starten hiervoor een onderzoek op.Ik hou u zo snel mogelijk op de hoogte.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. R.

10/12/2021

Bonjour,Selon le dépot votre colis aurait été livré samedi. Vous avez bien reçu votre colis?Bien à vous,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

F. R.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/12/2021

Beste,Neen, ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. Volgens de track & trace code zou het zaterdag geleverd worden, maar er staat dat het pakket nog steeds “in levering” is en ik heb het pakket niet ontvangen. Kan dit zo snel mogelijk in orde gebracht worden? Dit is nu al langer dan een week aan de gang.

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. R.

10/12/2021

Beste,Ik heropen het onderzoek en laat u zo snel mogelijk iets weten.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

GLS Belgium NV/SA

Naar: F. R.

17/12/2021

Beste,Alvast bedankt voor het geduld.Ik heb helaas negatieve feedback gekregen op uw onderzoek. Het pakje werd niet teruggevonden.Ik raad u daarvoor aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een claimdossier kunnen opvragen bij ons.Alvast onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,Bien à vous,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform