Terug

Pakket niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: Cool blue

15/07/2020

Beste, ik bestelde op 4/7/20 via de website van Coolblue.be een computer en pcmuis ter waarde van 1230,49 euro (bestelnr. 45170121). Daar ik gisteren nog steeds niets ontvangen had, ben ik gaan kijken via het track en tracenummer 3SCBLU1456219 waar de bestelling bleef. Volgens Post Nl werd dit pakket afgeleverd op 7/7/20 op het adres C.C. Sluiskensweg 13, 3200 AA Aarschot, in de gemeente Spijkenisse in Nederland. Ik heb gisteren via messenger contact opgenomen met Coolblue en uw bedrijf vertelde mij dat ik via de Nederlandse website heb besteld. Echter als ik mijn betaalinstructies op het formulier bekijk, staat er duidelijk mijn adres, zonder dat er vermeldt staat of dit in Nederland of België is. Ik ben er heel zeker van dat ik via de Belgische site besteld heb, dat kan ik ook op de inloggevens en geschiedenis van mijn computer zien. Een van uw medewerkers vertelde mij dat uw bedrijf aan deze kwestie niets kan doen aangezien ik het adres heb ingevuld op het formulier en de firma daardoor niet aansprakelijk gesteld kan worden. De stad Aarschot bestaat volgens Coolblue ook niet in Nederland, het bestellingssysteem heeft ook geen fouten aangegeven die ik had kunnen verbeteren. Uw bedrijf hoopt dat degene die dit pakket in ontvangst genomen heeft het pakket gaat terugsturen naar de firma. Indien niet, stelt uw klantendienst voor dat ik persoonlijk het pakket op het afgeleverde adres ga terughalen in Nederland. Ik weet niet wie er op dat adres woont, en waarschijnlijk gaan deze mensen ontkennen dat ze ooit een pakket ontvangen hebben, wie heeft er trouwens voor ontvangst getekend? Volgens PostNl is het altijd de verzender van het pakket die verantwoordelijk is, in dit geval uw firma. Ik vindt het onfair dat uw bedrijf zo gemakkelijk over dit probleem gaat. Kan u mij aub verder helpen? Ik heb 5 jaar gespaard voor deze computer en nu ben ik al mijn geld kwijt. Ik stel voor dat u mij het betaalde bedrag terugbetaald. Met dank, Carla Celen

Berichten (1)

Cool blue

Naar: C. C.

23/07/2020

Beste mevrouw Celen,Bedankt voor je bericht.Wat jammer dat je pakket elders geleverd is dan je had aangegeven op onze website. Op dit moment wordt onderzocht bij PostNL waar het misgelopen is. Zodra we hier meer informatie over ontvangen, brengen we je heirover op de hoogte. Tot die tijd wil ik je vriendelijk verzoeken om geduldig het onderzoek af te wachten.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00 --- original message ---On July 15, 2020, 2:12 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform