Terug

Pakket NIET ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. W.

Naar: DPD Belgium

03/10/2017

Mijn pakket werd op 26/09 l.l. geleverd , maar ik heb het niet in ontvangst genomen...koerier heeft blijkbaar niet goed op de bel gedrukt want ik was wel degelijk thuis...hij heeft ook geen enkele poging gedaan om bij de buren te gaan....heeft alleen een bericht in de bus achter gelaten met de melding dat wij het pakket de dag erna konden ophalen in een Pickup Parcelshop? diet heb ik ook 3 dagen na elkeer gedaan , maar tevergeefs , het pakket is NIET terug gevonden en was NIET aanwezig in de parcelshop. Ik heb mij elke dag in verbinding gesteld mat DPD en 4 mails gedaan , waarop ik tot vandaag NOOIT antwoord gekregen heb...Volgens de parcelshop een onbetrouwbare firma !

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: H. W.

03/10/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform