Terug

Pakket niet ontvangen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: DPD Belgium

14/08/2024

Sedert 30/07/24 wordt mijn pakket vastgehouden op het depot van Kortrijk. Ik heb contact opgenomen met dpd en zij vertelden mij dat het pakket is verloren gegaan. In my dpd app zie ik staan dat het pakket zal geleverd worden. Ik begrijp er niets meer van. Kunnen jullie mij helpen. Dank u

Berichten (3)

DPD Belgium

Naar: P. D.

16/08/2024

Beste Peter D.,Bedankt dat u contact heeft opgenomen met onze diensten via het platformTestaankoop.Uw zending heeft nu een update gekregen en wordt vandaag afgeleverd. Zoals mijn collega's al eerder mededeelden, is uw pakket per ongeluk tussen zendingen geplaatst die vanwege de vakantiesluiting aan de kant worden gezet. Daar werd uw pakket gevonden en verder verwerkt voor bezorging.Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u vragen heeft, neem dan gerust contact met ons op.Onze oprechte excuses voor het veroorzaakte ongemak.We wensen u een fijne dag.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,DPD TeamAnissaCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------

P. D.

Naar: DPD Belgium

16/08/2024

Bedankt dat alles in orde is gekomen. Top

DPD Belgium

Naar: P. D.

19/08/2024

Dag Peter,Blij te horen dat het in orde is.Ik wens u een fijne dag verder.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform