Terug

Pakket niet ontvangen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

L. O.

Naar: UPS

13/08/2025

Beste, Mijn pakket is meer dan 12 dagen niet meer kan transeren,via jullie telefoon kan ik niet contact opnemen.mijn pakket van yoox.com 1Z0X00F36872432351,het is echt niet plezant dat via jullie contact via jullie contact formulier niet via telefoon jullie niet bruikbaar.Graag wil ik weten wanneer ik mijn pakket ontvangen. Met vriendelijke groeten Louisa Oussaeva


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform