Terug

Pakket niet ontvangen - toch herinneringskosten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. V.

Naar: Fruugo

11/10/2022

Beste, ik bestelde bij Fruugo Belgium een pakket. Het pakket is nooit toegekomen. Zowel bij Fruugo als Klarna heb ik hiervan meermaals melding gemaakt. Fruugo verwijst me door naar Bpost. Bpost op zijn beurt doet hetzelfde maar naar de andere kant. Ondertussen lopen de herinneringskosten bij Klarna op.

Berichten (1)

A. V.

Naar: Fruugo

24/10/2022

Vandaag kreeg ik een nieuw bericht van Fruugo. Dat ik bij BPost verhaal moet halen. Bij BPost krijg ik geen gehoor omdat alleen de afzender een klacht kan indienen. Als consument sta je nergens. Fruugo is een malafide firma die zijn verantwoordelijkheid niet neemt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform