Terug

Pakket niet ontvangen en teruggestuurd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: UPS

13/06/2024

Beste, Ik heb via een particulier een pakket naar mij laten versturen via ups. Hiervoor heb ik extra betaald om levering thuis te krijgen aangezien ik voor een maand naar het buitenland ging en dit pakket in ontvangst kon genomen worden door de familie. Blijkt nu dat ze voor levering niet zijn langsgekomen terwijl er iemand thuis was en dit direct hebben doorverwezen naar een ups acces point. Aangezien ik in het buitenland zit heb ik geen mogelijheid dit te gaan afhalen. Ook ik heb extra betaald voor thuislevering dus ik wil een thuislevering. 5 keer contact opgenomen met ups en elke keer het antwoord gekregen dat ze een nieuwe aflevering gingen voorzien. Waarvan 2x telefonisch en 3 maal via Fb chat. Na de 5de keer toch geen verandering zag ik dat het pakket terug retour ging dus voor de 6de keer contact opgenomen en als antwoord gekregen kunnen wij niets aandoen je moet maar contact opnemen met de afzender.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform