Beste,
Ik mail u in verband met volgende bestelling:
Bestelnummer BE-187591837-1
Pakketnr bpost:323200117900027261854030
Ter waarde van 46,20EUR
Deze bestelling werd bij u geplaatst vorige week en zou op 15 okt 2025 door Bpost geleverd worden op mijn adres:stenenstraat 54 te 8400 Oostende
Het pakje kwam nooit toe.
Al 2 maal nam ik telefonisch contact op, geen enkele hulp en via mail ( al zeker meer dan 5 keer) naar info@ farmaline krijg ik zelfs geen antwoord.
WIJ GINGEN IMMERS EEN CONTRACT AAN MET FARMALINE NIET MET BPOST.
Ik herhaal bovenstaande: Wij gingen een contract aan met Farmaline, niet met Bpost. U diende al lang een oplossing voor ons te voorzien ONGEACHT de regelingen die u kan treffen met de pakjesleverancier.
Het was u keuze om de levering van het pakket toe te kennen aan Bpost. De risico's die daaraan verbonden zijn, draagt u, niet wij als eindconsument.
Vandaag de dag heb ik veel tijd verloren aan mails en het invullen van documenten en we hebben nog steeds noch het pakket, noch terugbetaling ontvangen.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen eind deze week om het bedrag ter waarde van 46,20EUR terug te storten op rekeningnummer BE45733006204289 op naam van Annelies Mares