Terug

Pakket niet ontvangen, afgeleverd aan onbekende Ann

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. K.

Naar: Colis Privé

27/02/2024

Met diepe teleurstelling en groeiende frustratie schrijf ik u om mijn ernstige klacht te uiten over de onaanvaardbare service die ik heb ervaren met betrekking tot een recente bezorging, afgehandeld door Colis Privé. Het gebrek aan actie, transparantie en verantwoordelijkheid van hun kant heeft mij volledig in de steek gelaten en mijn vertrouwen in hun diensten ernstig geschaad.Op 22 februari 2024 zou mijn pakket op mijn adres moeten zijn afgeleverd, zoals bevestigd door de trackinginformatie (Q59 800 094 833) die ik ontving. Echter, tot mijn grote verbazing en frustratie, ontving ik niets. Volgens hun gegevens zou het pakket zijn afgeleverd bij een persoon genaamd Ann. Dit is echter een compleet mysterie voor mij en mijn directe omgeving, aangezien wij geen buren hebben met die naam, noch hebben wij enig idee wie deze persoon zou kunnen zijn.Het feit dat mijn pakket zogenaamd is afgeleverd aan een persoon zonder enige aanvullende informatie over hun adres is buitengewoon onprofessioneel en ronduit belachelijk. Het lijkt erop alsof mijn pakket in het niets is verdwenen, en het gebrek aan aandacht van hun kant is verontrustend.Nog verontrustender is het gebrek aan effectieve ondersteuning van hun klantenserviceteam. Telkens wanneer ik contact opneem, word ik van het kastje naar de muur gestuurd, zonder enige vorm van concrete hulp of oplossing. Dit is volstrekt onaanvaardbaar voor een bedrijf van uw kaliber en reputatie.Ik eis dan ook onmiddellijke actie om dit schrijnende probleem aan te pakken. Ik verwacht een grondig onderzoek naar de vermissing van mijn pakket, evenals een duidelijke uitleg over hoe dit heeft kunnen gebeuren. Daarnaast eis ik volledige openheid en transparantie over de locatie waar mijn pakket is afgeleverd en aan wie, aangezien Ann geen bekende persoon is in mijn buurt.Het is van cruciaal belang dat het bedrijf de ernst van deze situatie begrijpt en passende maatregelen neemt om het vertrouwen van hun klanten te herstellen.Na het indienen van mijn initiële klacht, werd mij beloofd dat ik binnen drie werkdagen contact zou krijgen, maar tot op heden heb ik geen enkel bericht van hun agentschap ontvangen. Dit gebrek aan follow-up versterkt alleen maar mijn teleurstelling en frustratie.Ik dring erop aan dat deze kwestie onmiddellijk wordt aangepakt en dat ik spoedig een antwoord van hen ontvang. Mijn geduld raakt op, en ik eis dat mijn rechten als consument worden gerespecteerd.In afwachting van een spoedige actie en antwoord.

Berichten (2)

Colis Privé

Naar: J. K.

27/02/2024

Nederlandse versie lager English version below[X]Bonjour,Nous avons bien reçu votre mail et le traiterons dans les plus brefs délais.Attention, si votre demande concerne les points suivants - Information concernant un colis- Demande de suivi de colis- Réclamation concernant un colisVotre mail ne sera pas pris en compte.Pour ces demandes vous pouvez vous rendre sur www.colisprive.be ou envoyer un mail à l'adresse suividecolis@colisprive.com pour la Belgique et le Luxembourg.Pour la France vous pouvez vous rendre sur www.colisprive.comMerci pour votre compréhension et bonne journée,L’équipe Colis Privé___Hallo,We hebben jouw mail ontvangen en zullen deze zo snel mogelijk behandelen.Let op, als jouw verzoek betrekking heeft tot de volgende punten:- Informatie over een pakket- Verzoek ivm het opvolgen van een pakket- Klacht over een pakketzal jouw mail niet in behandeling worden genomen.Ga voor deze verzoeken naar www.colisprive.be of stuur een mail naar opvolgenvanpakketten@colisprive.com voor België en Luxemburg.Bedankt voor jouw begrip en nog een fijne dag,Het Colis Privé team___Hello,We have received your mail and will deal with it as soon as possible.Important if your request concerns the following points:- Information about a parcel- Parcel tracking request- Complaint about a parcelYour mail will not be taken into account.For these requests, please visit www.colisprive.be or send a mail to suividecolis@colisprive.com for Belgium and Luxembourg.For France, you can visit www.colisprive.com.Thank you for your understanding and have a nice day,The Colis Privé team

J. K.

Naar: Colis Privé

27/02/2024

Een automatisch antwoord, dat zijn wij al gewoon van jullie.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform