Terug

Pakket niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Z. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/01/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 6 januari 2025, zou ik een pakket ontvangen vanuit Shein die bezorgd wordt door GLS. Dit moest op het volgende afleverpunt zijn: In de GLS Parcel Shop Mds Fanta Bisschopstraat 3, 2060 Antwerpen België. Ik stel echter vast dat deze niet geleverd en na meerdere malen contact met de klantendienst via mail met GLS krijg ik geen antwoord meer. Dit heeft geleid tot het feit dat ik het pakket niet meer heb ontvangen en deze wil ik niet betalen gezien ik hiervoor niet verantwoordelijk ben. In de bijlage vind u een document terug met details van het pakketje.

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: Z. B.

15/01/2025

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Ik stel vast dat uw eerdere klacht bij onze diensten (via JIRA – site MYGLS.be) is verwerkt en dat er al een onderzoek was gevraagd om uw pakket zo snel mogelijk te lokaliseren. Ik bevestig U dat uw pakket zeker en vast bij de Parcel SHOP MDS FANTA geleverd is geweest Op 06/01 heet de verantwoordelijk van de parcel shop uw pakket wel ingescand (INBOUND) voor bevestiging van ontvansgt. Zie ook het scan bewijs hieronder Mvg Christine

Z. B.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/01/2025

Bedankt voor de reactie. Wij zijn meerdere keren naar de winkel gegaan en die blijven aangeven dat ze het pakket niet hebben en wij dit met jullie moeten oplossen. Hoe kunnen we dit oplossen?

GLS Belgium NV/SA

Naar: Z. B.

17/01/2025

Beste Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak. Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek op het parcel shop te vragen en uw collo asap te lokaliseren. We houden U zo snel mogelijk op de hoogte. Mvg Christine

GLS Belgium NV/SA

Naar: Z. B.

29/01/2025

Beste, Op uw vraag heeft GLS een onderzoek gevoerd naar uw pakket. Zo hebben wij o.m. op basis van de scangegevens uw pakket gezocht binnen ons netwerk. Jammer genoeg moeten wij vaststellen dat wij uw pakket niet hebben teruggevonden. Wij adviseren u dan ook om dit melden aan uw leverancier, zijnde de afzender van dit pakket. U heeft namelijk iets aangekocht bij de afzender die op zijn beurt GLS heeft gecontacteerd voor het transport van dit pakket naar u als bestemmeling. Aangezien er geen rechtstreekse contractuele relatie bestaat tussen u en GLS, verzoeken wij u vriendelijk om de afzender te contacteren die vervolgens een verzoek tot schadevergoeding zal indienen bij GLS. U dient zich te richten tot uw leverancier/de afzender voor het bekomen van een vervangzending of een vergoeding. Wij wensen ons uiteraard te excuseren voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Valérie. GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform