Terug

Pakket niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

29/08/2024

Beste, Mijn pakket werd niet geleverd. Dit zou onderzocht worden door jullie. Helaas krijg ik geen enkel gehoor meer. Er is wel een koerier bij me geweest die me probeerde te manipuleren om een papier te teken dat hij het geleverd had. Ik ben mijn geld kwijt van mijn pakket. Gelieve hier snel een antwoord op te bezorgen

Berichten (8)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. V.

30/08/2024

Beste,Volgens wat wij terug vinden in ons systeem is er effectief een onderzoek gebeurd over dit pakket is deze helaas negatief afgesloten geweest.Feedback zou naar u verstuurd geweest zijn op 26/08 om 11u03.Er mag voor deze zending een claim neergelegd worden bij de afzender zodat zij deze aan ons kunnen overmaken.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

L. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

30/08/2024

Beste, Ik ben alles afgegaan en vind nergens een mail terug. Kan deze a.u.b. opnieuw verzonden worden naar mij? Daarbij kan u iets bevestigen wat ik naar de afzender kan sturen? De afzender stuurt me telkens naar jullie.

L. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

02/09/2024

Beste, Volgens SHEIN, de afzender, geven jullie aan dat het pakket succesvol is afgeleverd. Het pakket is niet afgeleverd. Sterker nog is een vervoerder me proberen te komen manipuleren dat er geld van zijn loon werd gehouden als ik niet zou tekenen dat ik het ontvangen had. Hij loog dat ik mijn geld zou terug krijgen. Ik heb geen pakket gehad, en wil ook niet onder druk gezet worden door een bezorger die mondeling toegaf mijn pakket gewoon random aan een Voorbijganger mee te hebben gegeven wegens tijdsdruk. Hierbij de bijlage dat ik mijn geld niet terug krijg omdat jullie Aangeven dat mijn pakket geleverd is.

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. V.

03/09/2024

BesteIn bijlage kopij van de mail die we U verstuurd hebben op 26/08MvgChristine

L. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/09/2024

Beste, De afzender blijft volhouden dat ze géén claim kunnen indienen omdat jullie aangeven dat het pakket succesvol is geleverd. Gelieve dit dus aan te passen. Ik krijg mijn geld maar niet terug.

L. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/09/2024

Beste, Kunnen jullie mij nu Helpen of gaat iedereen zijn verantwoordelijkheid van zich afschuiven? De afzender blijft volhouden dat ze géén claim kunnen indienen omdat jullie aangeven dat het pakket succesvol is geleverd. Gelieve dit dus aan te passen. Ik krijg mijn geld maar niet terug.

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. V.

10/09/2024

BesteMijn excuses voor late reactieIk vraag de verantwoordelijke van de klantendienst om mij een document te sturen waarin wordt bevestigd dat wij niet kunnen garanderen dat dit pakket bij u is afgeleverd. Op basis van dit document kan uw afzender dan tussenkomen in de terugbetaling of vervanging van uw goederen.Ik neem zo snel mogelijk contact met u opMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. V.

10/09/2024

Beste Zie in bijlageMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform