Beste,
Op 23/09 om 11:56 zou mijn bestelling van Zalando zijn geleverd via de leverancier GLS. Ik heb deze besteld via de betaalwijze overschrijving. Ik was die dag aan het werk en als ik thuis kwam was mijn pakker nergens te bespeuren.
Ik heb dit zo meteen dezelfde dat gemeld aan Zalando en ze gingen een onderzoek doen. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ze een intern onderzoek hadden gedaan en dat de conclusie is dat ze niet kunnen overgaan tot terugbetaling.
Ik heb gevraagd aan de lokale politie om te kijken op de camera’s van de Stad Leuven die aan het gebouw hangen. Zij hebben kunnen vaststellen dat op dat moment geen levering heeft plaatsgevonden. Ze hebben mij dit bevestigd via mail. Ik heb dit dan ook doorgegeven aan Zalando. Ik heb als antwoord opnieuw gekregen dat ze niet overgaan tot betaling..
Ik krijg nu aanmaningen binnen van deze bestelling terwijl ik ze nooit heb ontvangen.
Wat kan ik nog doen?
Alvast bedankt!