Terug

Pakket niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Post NL

26/03/2024

Beste, ik bestelde een pakket bij Temu. Deze werd zogenaamd geleverd met tracking 3SJIBU019816042 door Post NL. Ik contacteerde Post NL, die op hun beurt zegt dat ik 48 uren moet wachten en dan de verzender moet contacteren om een onderzoek op te starten. Temu aan de andere kant zegt op hun site dat er pas een terugbetaling gebeurt na 30 dagen na klacht. M.a.w. koop ik een artikel en betaal onmiddellijk op 18/03/'24 en is er door hun fout pas een terugbetaling mogelijk op 28/04/'24 !!! Graag wil ik nog melden dat ik vaak bestel en dat Post NL bijna nooit aanbelt, maar steeds mijn pakketten over de poort gooit.Hopend op een snellere reactie dan 40 dagen, groet ik u vriendelijk.Ann Dewilde


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform