Terug

Pakket niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

22/03/2024

Goeiedag,ik had online een vislijn besteld bij Robby Fish in Wommelgem. Deze zou door GLS geleverd worden. Vandaag kreeg ik een mail dat pakket geleverd was.Ik heb niemand gezien terwijl ik wel thuis was. Heb toen naar robbyfish gebeld en daar zeiden ze dat koerier blijkbaar bij de buren zou geleverd hebben maar die weten nergens van.Hoe kan ik hiermee verder gaan?Mvg.Jos

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. V.

25/03/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op uw adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. V.

26/03/2024

Geachte Mhr VanwetswinkelIk zie dat u een e-mail heeft gestuurd naar het depot om de ontvangst van de goederen te bevestigen.Er is echter een klacht geregistreerd tegen de chauffeur voor "wijze van levering", wat absoluut niet geaccepteerd wordt.MvgChristine

J. V.

Naar: GLS Belgium NV/SA

26/03/2024

Goeiedag,Ik heb er geen probleem mee om de klacht af te sluiten. Hoop alleen dat ik mijn pakket in de toekomst op een normale wijze thuisbezorgd krijg.Mvg Jos

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. V.

27/03/2024

Beste Mhr VanwetswinkelDe chauffeur is hier inderdaad op aangesproken, want bij GLS aanvaarden we niet deze manier van werken.Nogmaals onze excuses hiervoor.Christine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform