Terug

Pakket niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. M.

Naar: bpost

12/02/2024

Er zou tussen 17u00 en 22u00 een pakket geleverd worden deze avond. Ik heb via de track post het traject van de bestelbus gevolgd van in Stekene tot Assenede. De voorlaatste stop was hier net om de hoek in de Sasdijkstraat en direct daarna krijg ik de melding dat mijn pakket zonder succes is aangeboden. Hier is NIELMAND aan de deur geweest! Het is weeral de zoveelste keer dat het personeel van Bpost liegt over leveringen. Wat gaat jullie hieraan doen en hoe gaan jullie mij nu compenseren voor het feit dat ik een volledige avond thuis was en jullie liegen over levering.

Berichten (3)

bpost

Naar: J. M.

13/02/2024

REF 1-53244317431Beste klant,Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst.Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie 1-53239199965 te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen.U kunt ze telefonisch bereiken op 02 278 51 26 (particulieren) of 02 201 11 11 (professionals).Met vriendelijke groeten,LevibpostAnspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel[THREAD ID:1-OGKAXRA]

J. M.

Naar: bpost

13/02/2024

Beste, Dit klopt. Ik heb klacht ingediend bij jullie klantendienst maar ook bij Test-aankoop en bij Bolcom. Dit omdat dit niet de eerste keer is en jullie zich er eenvoudig vanaf maken met een standaard antwoord dat de bezorger werd aangesproken. Daar ben ik niets mee omdat het blijft verder gaan op dezelfde weg. Nu wil ik een antwoord met degelijk actieplan zien en dit mag van mij openbaar op alle forums staan.

J. M.

Naar: bpost

01/03/2024

Zoals gewoonlijk durven jullie hier niet te reageren en hebben jullie er zich vanaf gemaakt met een standaard mail naar mij dat de zaak onderzocht is en de nodige acties zijn genomen. Nog steeds vraag ik hier openbaar "welk onderzoek" "wie onderzocht", "welke maatregels werden er genomen" en "waarom is er tegen mij van jullie uit gelogen over de aanbieding van het pakket". Ondertussen heb ik wel 3 dagen later mijn pakket ontvangen in een volledig kapotte doos die samen hing van de plakband van Bpost, zonder enige uitleg waarom dit zo was. Gelukkig was de inhoud niet breekbaar, maar weliswaar volledig ingedeukt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform