Terug

Pakket niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. G.

Naar: DPD Belgium

30/01/2024

Beste, op datum van 23-01 kon er niet geleverd worden omdat we niet zouden thuis, echter was er gans de dag iemand thuis. Op 24-01 zou er rekening gehouden zijn met de afleverinstructie. Nog steeds geen pakket. Op 30-01 krijgen we plots een email aan dat er weer niet kon geleverd worden en het pakket wordt terug gestuurd terwijl er constant iemand thuis wa , we een deurbel hebben die heel ver te horen is, we alles goed kunnen zien uit alle hoeken daar er maar een paar huizen in onze straat staan. Om die reden hebben we dus ook camera's hangen waarop geen enkele keer iemand gestopt is om proberen te leveren. Elke keer we dpd zien staan als leveringsfirma breekt ons het zweet uit omdat het steeds een hoop ellende is om aan uw gekochte goederen te geraken. Straf dat andere firma's ons huis vinden en dpd nooit niet. We zijn dit dan ook meer dan beu en eisen dat we onze spullen krijgen!!

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: M. G.

31/01/2024

Beste Test Aankoop,Bedankt dat u contact opneemt met DPD.Onze excuses dat de levering van het pakket van uw klant niet verliep zoals gewenst.Zonet heb ik even de tracking bekeken en kan ik het volgende meedelen: Uw pakket heeft op 23.01.2024 een leverpoging gehad, maar kon niet geleverd worden vanwege een adresfout.Als wij het adres dat is opgegeven in ons systeem, bekijken, merken wij op dat uw klant, zijn naam onder de adresgegevens heeft opgegeven. Daardoor heeft vermoedelijk de GPS, het adres niet onmiddellijk terug gevonden en heeft de chauffeur bijgevolg het pakket geretourneerd naar de depot.Er werd echter tijdig gereageerd en gevraagd voor een nieuwe leverpoging, maar helaas is dit door DPD te laat verwerkt waardoor uw zending momenteel geretourneerd wordt.Aangezien dit een fout is van DPD, heeft u recht op de creditering van de verzendkosten. Hiervoor dient u volgens procedure contact op te nemen met de verzender van dit pakketje. Zij dienen vervolgens contact op te nemen met DPD Frankrijk en onze collegas zullen hiervoor het nodige doen.Hopende u hiermee voldoende genformeerd te hebben.DPD wenst u een goede dag!Met vriendelijke groetenSincres salutationsBest regards,DouniaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform