Beste Test Aankoop,Bedankt dat u contact opneemt met DPD.Onze excuses dat de levering van het pakket van uw klant niet verliep zoals gewenst.Zonet heb ik even de tracking bekeken en kan ik het volgende meedelen: Uw pakket heeft op 23.01.2024 een leverpoging gehad, maar kon niet geleverd worden vanwege een adresfout.Als wij het adres dat is opgegeven in ons systeem, bekijken, merken wij op dat uw klant, zijn naam onder de adresgegevens heeft opgegeven. Daardoor heeft vermoedelijk de GPS, het adres niet onmiddellijk terug gevonden en heeft de chauffeur bijgevolg het pakket geretourneerd naar de depot.Er werd echter tijdig gereageerd en gevraagd voor een nieuwe leverpoging, maar helaas is dit door DPD te laat verwerkt waardoor uw zending momenteel geretourneerd wordt.Aangezien dit een fout is van DPD, heeft u recht op de creditering van de verzendkosten. Hiervoor dient u volgens procedure contact op te nemen met de verzender van dit pakketje. Zij dienen vervolgens contact op te nemen met DPD Frankrijk en onze collegas zullen hiervoor het nodige doen.Hopende u hiermee voldoende genformeerd te hebben.DPD wenst u een goede dag!Met vriendelijke groetenSincres salutationsBest regards,DouniaDPD TeamCustomer CareDPD (Belux) NV--------------------