Terug

pakket niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

31/12/2023

Ik bestelde een set glazen bij Eds-Radbag factuur. 01RG0000000001214166De trackingpaginxa van GLS zegt bestelling geleverd, bij navraag weten mijn buren ook van niets, er werd ook geen berichtje in mijn brievenbus nagelaten. Nu zou ik van GLS graag willen weten waar de koerier mijn pakket heeft afgezet. GLS en Eds-Radbag sturen mij van het kastje naar de muur...

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. M.

02/01/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo te lokaliseren.Volgens geolocalisatie van zijn camionette was hij wel op uw adres op moment van levering.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte en ook willen we U een gelukkig nieuwjaar 2024 wensenMvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. M.

09/01/2024

BesteNa onderzoek werden uw pakje helaas niet teruggevonden.Deze werd verkeerd geleverd en chauffeur had de pakje proberen te recupereren maar helaas zonder succes.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.Nogmaals onze excusesMvgChristine

P. M.

Naar: GLS Belgium NV/SA

10/01/2024

de verantwoordelijkheid voor het verloren gaan van mijn zending ligt bij GLS, dus eigenlijk hoor ik mijn schadeclaim aan jullie te richten!

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. M.

10/01/2024

BesteOp uw verzoek heeft GLS een onderzoek naar uw pakket uitgevoerd.Op basis van de gescande gegevens hebben wij binnen ons netwerk en via onze chauffeur naar uw pakket gezocht.Helaas hebben wij moeten constateren dat wij uw pakket niet konden vinden.Wij hebben U geadviseerd dat U bij uw leverancier dit moeten melden, aangezien ze de afzender van dit pakket waren.U heeft iets gekocht bij de afzender die op zijn beurt contact heeft opgenomen met GLS om dit pakket naar u als ontvanger te vervoeren.Contractuele relatie bestaat dus tussen uw afzender en GLS. Wij verzoeken u vriendelijk contact op te nemen met de afzender, die vervolgens een verzoek tot schadevergoeding naar GLS zal sturen.U dient contact op te nemen met uw leverancier/verzender om een '‹'‹vervangende zending of compensatie te verkrijgen.Ik vraag ook om een '‹'‹officieel document op GLS-briefpapier waarin het ontbrekende item wordt bevestigd.Dit document kunt u naar uw afzender sturen als bewijs van het verlies van uw pakket.Uiteraard willen wij onze excuses aanbieden voor het eventuele ongemak!MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: P. M.

11/01/2024

BesteIn bijlage de document voor bevestiging van lostMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform