Terug

Pakket niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Mondial Relay

20/10/2023

Beste, ik bestelde op 10/10 een pakket dat binnen enkele werkdagen geleverd zou worden via Mondial Relay. Ik kreeg een track & trace code. Hier staat sinds 14/10 dat het pakket zich in het sorteercentrum bevindt en het vervoer naar het trefpunt binnen de 48u bekeken wordt. Ik zou op de hoogte gehouden worden via mail of sms. Ik heb echter nog niets ontvangen. Op woensdag 18/10 stuurde ik een mail naar Mondial Relay om de status van mijn pakket na te vragen. Zonet heb ik 5 maal de hele wachtermijn uitgezeten om hen telefonisch te contacteren. Telkens werd de lijn door hen verbroken omdat er geen medewerker beschikbaar was.Ik hoop dat mijn pakket nog geleverd wordt voor volgende week zaterdag, anders heb ik graag mijn geld terug.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform