Terug

pakket niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Post NL

16/07/2023

Beste,een pakket dat verstuurd werd op 27 juni is spoorloosop 7/7 was de track&trace te zien en zat het pakket vast sinds 1/7, het was teruggestuurd, sedertdien is de track&trace niet meer vindbaargevolg: een deel van de bestelling dient opnieuw verstuurd te worden, een ander deel terugbetaaldsamen kost me dit 63,50 eurovia de site kom ik enkel bij een chatbox terecht die me het volgende telefoonnummer bezorgt +32 (0)15 29 88 75daar krijg ik telkens (verschillende malen geprobeerd) niemand aan de lijn want het is er erg druk (telkens hetzelfde bandje die afspeelt)dank om een oplossing aan te bieden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform