Terug

Pakket niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: Mondial Relay

27/04/2022

Beste,Op 28-02-2022 verkoop ik een verzwaringsdeken aan Tine Staelens. Ik druk mijn ticket/volgfiche af en breng dit pakket (samen met een ander pakket van Vinted) binnen op 1-3-2022 om 16.34u in het Mondial Relay punt Drukkerij Meyhui - Liebaardstraat 79 - 8792 Desselgem. Ik zie de dame van de winkel het ene pakketje van Vinted inscannen en ondertussen zegt zij mij dat ik mag doorgaan want dat ik een automatische mail zal ontvangen. Ik ga door en ik krijg maar van 1 pakketje een bevestigingsmail waarop ik de dag erna terug ga naar het Mondial Relay punt om te vragen hoe het komt dat ik geen mail heb gekregen van mijn verzwaringsdeken. De dame wist hier geen antwoord op en zei dat alle pakketjes al waren opgehaald. Het pakket zou automatisch terug komen als het niet was in gescand. Na weken/maanden te wachten en Mondial Relay te contacteren hebben wij een vergoeding van €25 gekregen. Ik heb deze aan Tine Staelens terug betaald . Echter geeft de status van het pakket iets anders weer. De ene keer is het onderweg, de andere keer is het afgeleverd en nog een andere keer staat er dat het pakket verloren is. Ik ben echter terug gegaan naar de krantenwinkel en heb heel de conversatie opgenomen waarbij de dame van de winkel toegeeft dat ik het pakket heb binnen gestoken, dat zij zelf al een paar keer gebeld had naar Mondial Relay (op mijn aandringen), en dat zij (en uiteindelijk ikzelf ook) op dat moment telefoneren met Mondial Relay. Ik kan u de nodige bewijzen van mailverkeer tussen Mondial Relay en mezelf bezorgen, de audio-opname, het bedrag dat Tine Staelens aan mij betaald heeft, de €25 die ik haar terug betaald heb,...Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen want nu is Tine haar geld kwijt en haar verzwaringsdeken terwijl zij, noch ik hier iets aan kunnen doen.p.s.: Bepaalde bewijzen kon ik niet uploaden,Met vriendelijke groeten,Rebecca De Backere

Berichten (6)

Mondial Relay

Naar: R. D.

27/04/2022

Beste,Dank u voor het doorsturen van uw verzoek.Het spijt me dat uw pakket niet kon worden doorgestuurd naar de ontvanger.De betaalde schadevergoeding van 25 euro dekt het verlies van het pakket en alle daarmee verband houdende ongemakken overeenkomstig onze algemene voorwaarden.Het is altijd een goed idee om een averzekering af te sluiten wanneer u een waardevol pakket verstuurt om de schadevergoeding te verhogen.Met vriendelijke groeten,Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10www.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 27 avril 2022 11:05À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - Pakket niet geleverd - (CPTBE01510736-58)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.

R. D.

Naar: Mondial Relay

27/04/2022

Beste, Bedankt voor uw antwoord. Aangezien de fout niet bij mij lag noch bij de koper denk ik eerder dat het betaalde bedrag moet terug behalen bij het Mondial Relay punt aangezien het daar al fout liep. Het pakket is daar nooit ingescand alhoewel zij op bandopname wel toegeeft dat ik 2 pakketten heb binnen gebracht. Misschien kunnen jullie daar eens luisteren naar een eventuele oplossing? Ik kan u alle bewijzen tonen van betalingen, pakket, enz. Behalve dat de dame van het Mondial Relay punt het effectief heeft ingescand. Ik denk dat we bij de bron moeten zoeken en niet zomaar een compensatie hoeven te krijgen. Als die dame het zelf zegt dat ik het binnen heb gebracht maar zij scant dit niet in dan ligt de fout bij haar en eigenlijk niet bij jullie. Ik weet niet of zij daar een verzekering of zo voor heeft maar ik hoop dan toch op z’n minst het bedrag terug te krijgen dat de koper mij betaald heeft. Met vriendelijke groeten,Rebecca De Backere

Mondial Relay

Naar: R. D.

28/04/2022

Beste,Ik begrijp al uw argumenten, maar in dit geval zijn onze algemene voorwaarden nog steeds van toepassing.De forfaitaire schadevergoeding compenseert alles wat tijdens de behandeling van het pakket kan gebeuren.Met vriendelijke groeten,Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10www.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 27 avril 2022 16:11À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - Pakket niet geleverd - (CPTBE01510736-58)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.

R. D.

Naar: Mondial Relay

11/05/2022

Beste,Bedankt voor het antwoord. Kan u uw Mondial Relay punt hierover aanspreken dat zij de kosten vergoed? Want daar is het fout gelopen. Ik zou toch graag hebben dat de mevrouw die bij mij gekocht heeft haar geld terug ziet. Of waar worden “verloren” pakketjes naartoe gebracht? Misschien kunnen we daar eens gaan kijken of gaan luisteren of het daarbij niet ligt? Want uiteindelijk hangt er toch een duidelijk etiket op van jullie met het adres waar het naartoe moet en van waar het komt. Dus ik veronderstel dat het pakket toch ergens moet uitkomen?Met vriendelijke groeten,Rebecca De Backere

Mondial Relay

Naar: R. D.

12/05/2022

Beste,Dank u voor het sturen van uw verzoek.Het verlies van het pakket is gecompenseerd.Deze vergoeding werd gestort op de Mondial Relay-rekening van mevrouw De Backere.Kan mevrouw De Backere nagaan of het bedrag op haar Mondial Relay rekening staat.Wij blijven tot uw beschikking voor alle verdere informatie.Met vriendelijke groetFrédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10fvincart@mondialrelay.bewww.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: mercredi 11 mai 2022 14:16À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - Pakket niet geleverd - (CPTBE01510736-58)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.

Mondial Relay

Naar: R. D.

13/05/2022

Beste,Aangezien het aanvrag nogal onduidelijk was, willen wij graag verduidelijken wat er is gedaan om de klacht van de klant af te handelen.1. het pakket als verloren werd verklaard na een onderzoek om het pakket volgens onze procedures te lokaliseren.2.het verlies van het pakket werd vergoed volgens onze algemene voorwaarden en de afzender van het pakket ontving het forfaitaire bedrag op zijn Mondial Relay rekening.Aan onze kant is het klacht gesloten.Met vriendelijke groeten.Frédéric VincartManager Customer Service DeskFixe:+ 32 (0)2340 06 10fvincart@mondialrelay.bewww.mondialrelay.bee klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 12 mai 2022 21:07À: CustomerService.BE customerservice@mondialrelay.beObjet: Klacht - Pakket niet geleverd - (CPTBE01510736-58)ATTENTION: Cet e-mail provient d'une personne externe à Mondial Relay. Ne cliquez pas sur les liens ou n'ouvrez pas les pièces jointes si vous ne connaissez pas l'expéditeur et que vous n'etes pas sa»r du contenu.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform