Beste,Op 28-02-2022 verkoop ik een verzwaringsdeken aan Tine Staelens. Ik druk mijn ticket/volgfiche af en breng dit pakket (samen met een ander pakket van Vinted) binnen op 1-3-2022 om 16.34u in het Mondial Relay punt Drukkerij Meyhui - Liebaardstraat 79 - 8792 Desselgem. Ik zie de dame van de winkel het ene pakketje van Vinted inscannen en ondertussen zegt zij mij dat ik mag doorgaan want dat ik een automatische mail zal ontvangen. Ik ga door en ik krijg maar van 1 pakketje een bevestigingsmail waarop ik de dag erna terug ga naar het Mondial Relay punt om te vragen hoe het komt dat ik geen mail heb gekregen van mijn verzwaringsdeken. De dame wist hier geen antwoord op en zei dat alle pakketjes al waren opgehaald. Het pakket zou automatisch terug komen als het niet was in gescand. Na weken/maanden te wachten en Mondial Relay te contacteren hebben wij een vergoeding van €25 gekregen. Ik heb deze aan Tine Staelens terug betaald . Echter geeft de status van het pakket iets anders weer. De ene keer is het onderweg, de andere keer is het afgeleverd en nog een andere keer staat er dat het pakket verloren is. Ik ben echter terug gegaan naar de krantenwinkel en heb heel de conversatie opgenomen waarbij de dame van de winkel toegeeft dat ik het pakket heb binnen gestoken, dat zij zelf al een paar keer gebeld had naar Mondial Relay (op mijn aandringen), en dat zij (en uiteindelijk ikzelf ook) op dat moment telefoneren met Mondial Relay. Ik kan u de nodige bewijzen van mailverkeer tussen Mondial Relay en mezelf bezorgen, de audio-opname, het bedrag dat Tine Staelens aan mij betaald heeft, de €25 die ik haar terug betaald heb,...Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen want nu is Tine haar geld kwijt en haar verzwaringsdeken terwijl zij, noch ik hier iets aan kunnen doen.p.s.: Bepaalde bewijzen kon ik niet uploaden,Met vriendelijke groeten,Rebecca De Backere