Terug

Pakket niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/01/2022

Ik heb een pakketje besteld van een bedrijf uit Duistland, waar ik een abonnement heb om pakketjes sneller te laten leveren. Zij hebben zoals beloofd het product binnen één dag overhandigd aan GLS. Nadien is mijn pakketje maar liefst 7 dagen vastgezeten in Puurs, zonder enige update. Na 7 dagen zag ik dat het naar Tongeren in gegaan. Sinds 31 december staat de status nu op Wordt in de loop van de dag geleverd. Het is schandalig dat een pakketje uit een buurland zo lang onderweg is en dat zelfs in de loop van de dag 3 dagen duurt (kan nog langer duren, pakketje is nog altijd niet aangekomen). Als ik een pakketje uit China bestel is die soms sneller hier.Bovendien is het onaanvaardbaar dat je als bedrijf telefonisch niet bereikbaar bent voor de klant. Omdat veel mensen thuis werken is dat hun verklaring via hun antwoordapparaat. Ik denk dat al die mensen die thuis werken wel beschikken over een telefoon. Er wordt verwezen naar een mailadres, maar die mails worden simpelweg niet beantwoord.

Berichten (6)

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. A.

03/01/2022

Beste,Bedankt voor uw mail.Dit pakje ligt momenteel in ons depot van Tongeren. Ik neem met hen contact op om deze doos zo snel mogelijk uit te leveren.Alvast onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

I. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/01/2022

Kan ik dit niet gewoon ophalen? Ik heb het vandaag dringend nodig omdat ik morgen met de auto op vakantie vertrek (het is een auto-onderdeel). Als zij het gaan leveren vrees ik dat het niet voor vandaag zal zijn.Tongeren is niet zo ver voor mij.

I. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

03/01/2022

BesteKan er aub gereageerd worden op mijn vraag. Het onderdeel kan geen uur langer wachten. Het ligt vast op een halfuur van waar ik woon!

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. A.

03/01/2022

Beste,Sorry voor de late feedback. Ik heb hiervoor telefonisch contact opgenomen met het depot. Uw pakje werd in een trailer geladen waar we helaas niet aankunnen.Afhaling is helaas geen optie. Onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

I. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

06/01/2022

BesteHet is vandaag al 6 januari en ik krijg al twee dagen de statusupdate te zien "het pakket wordt bewaard in het depot". Wat is er aan de hand met het pakketje??

GLS Belgium NV/SA

Naar: I. A.

07/01/2022

Beste,Ik heb nogmaals contact opgenomen met het depot.Indien gewenst ligt het pakje nu klaar en kan u deze vandaag nog gaan ophalen tot 18u.Indien gewenst hierbij de gegevens van het depot:Heersterveldweg 17b - 3700 TongerenMet vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform