Ik heb een pakketje besteld van een bedrijf uit Duistland, waar ik een abonnement heb om pakketjes sneller te laten leveren. Zij hebben zoals beloofd het product binnen één dag overhandigd aan GLS. Nadien is mijn pakketje maar liefst 7 dagen vastgezeten in Puurs, zonder enige update. Na 7 dagen zag ik dat het naar Tongeren in gegaan. Sinds 31 december staat de status nu op Wordt in de loop van de dag geleverd. Het is schandalig dat een pakketje uit een buurland zo lang onderweg is en dat zelfs in de loop van de dag 3 dagen duurt (kan nog langer duren, pakketje is nog altijd niet aangekomen). Als ik een pakketje uit China bestel is die soms sneller hier.Bovendien is het onaanvaardbaar dat je als bedrijf telefonisch niet bereikbaar bent voor de klant. Omdat veel mensen thuis werken is dat hun verklaring via hun antwoordapparaat. Ik denk dat al die mensen die thuis werken wel beschikken over een telefoon. Er wordt verwezen naar een mailadres, maar die mails worden simpelweg niet beantwoord.