Terug

Pakket niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

31/12/2021

Beste,Mijn pakket 61219830596 zou door GLS geleverd worden.In de Track&Trace van GLS staat dat mijn pakket in hun depot in Tongeren was aangekomen op 9/12.Na meermaals trachten GLS te kontakteren, eindelijk een antwoord per email op 27/12.Daar in Ik raad u aan om verder contact op te nemen met uw afzender in verband met deze zending.Deze doos werd niet meer gescand sinds 09/12, dit wil zeggen dat het momenteel manco is.U afzender zal dan contact opnemen met ons voor een verder onderzoek. Ik heb daarop een ticket bij de verkoper aangemaakt.Ticket #TR1036232183 bij geekbuying.com.Op 28/12 een email van GLSUw pakket met het hieronder vermelde nummer werd vandaag afgeleverd volgens onderstaande coördinaten op het gewenste adres.Ik heb echter geen pakket ontvangen. En het is ook niet bij 1 van de buren afgegeven.In de GLS Track&Trace staat nu sinds 28/12, dat het pakket op 27/12 geleverd werd. Dit is niet het geval.De verkoper antwoord mij nu, in mijn ticket bij hun, dat GLS verklaart dat het pakket geleverd werd.Hoe moet dit verder?GLS reageert niet meer op emails, en mijn telefoon pogingen worden niet beantwoord (zelfs niet na 5 minuten op wacht te staan).De verkoper verwijst naar de incorrecte TRACK& Trace entry van GLS.Beleefde groeten,Luc Dekens.PS: het pakket bevat een bestelling van +/- 450 euro

Berichten (19)

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. D.

31/12/2021

Beste,Bedankt voor uw mail.Van de doos 61219830596 hebben wij geen scanning ontvangen bij GLS. Dit wil zeggen dat we de doos nog niet hebben ontvangen van uw afzender.Ik zie dat dit een doos is vanuit China. Dit kan inderdaad even duren eer dit bij ons aankomt.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

31/12/2021

Beste,Bedankt voor jullie antwoord.Maar de info die je geeft is over een ander pakket (61219830596) dat idd nog onderweg is.Mijn klacht gaat over pakket 33234344460.Ik zie net dat ik het verkeerde pakket# vermeld heb, sorry daar voor.In de screenshot van jullie Track&Trace staat wel het korrekte nummer.Luc.

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. D.

31/12/2021

Beste,Het klopt inderdaad dat zending33234344460 niet meer gescand is sinds 09/12.Kan u eventueel een korte omschrijving geven van de inhoud?Ik kan eens kijken of ik de doos eventueel kan vinden. Echter kan ik hiervan geen garantie geven en raad ik u toch aan om uw afzender te contacteren hiervoor.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

31/12/2021

Beste,Bedankt.Het gaat over een Roborock S7 Robot Vacuum Cleaner, besteld bij Geebuying.com.Zie https://www.geekbuying.com/item/Roborock-S7-Robot-Vacuum-Cleaner-2500Pa-Powerful-Suction-456455.htmlIk heb ondertussen een formulier van de firma ontvangen waarin ik moet verklaren dat ik het pakket (nog) niet heb ontvangen.Wacht ik daarmee op jouw zoekwerk, of zal ik dat al ingevuld doorsturen naar de verkoper?Groeten,Luc Dekens

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. D.

31/12/2021

Beste,Ik start een onderzoek op en hou u verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos www.gls-group.com

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. D.

07/01/2022

Beste,Als alles goed is, hebt u het pakje ontvangen op 04/01.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/01/2022

Beste,Ik heb op 04/01 idd een pakket ontvangen via GLS, maar dat was pakket 61219830596 (een andere bestelling).Het pakket wat ik nog steeds niet heb ontvangen is pakket 33234344460.Voor dat pakket staat in jullie track & trace dat het geleverd werd op 27/12, maar ik heb niets ontvangen op die dag.Je mogelijke verwarring is wss te wijten aan het feit dat ik mij in de klacht eerst vergist had van pakketnummer.Maar het is wel degelijk pakket 33234344460 dat nog steeds niet geleverd is.Beleefde groeten,Luc

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. D.

07/01/2022

Beste,We hebben voor pakket33234344460 geen scanning meer sinds 09/12.Kan u ons de omschrijving van de inhoud bezorgen zodat ik hiervoor een onderzoek kan opstarten aub?Ik raad u alvast ook aan om contact te nemen met uw afzender, in geval dat ik heb pakje niet kan traceren kunnen ze onmiddellijk het nodige doen voor een vergoedingsdossier.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

07/01/2022

Beste,Het pakket bevat een Roborock S7 Robot Vacuum Cleaner besteld bij geekbuying.com (zie ook mijn antwoord van 31/12).Ik heb bij hen ook een ticket open (#TR1036232183).Ze hebben mij al een formulier bezorgd, waarin ik moest bevestigen dat ik de bestelling niet ontvangen heb.Van hun heb daarop ik op 04/01 het volgende ontvangen:Sorry for the late reply because of holiday.We have received the prove and sent to the shipping carrier investigate it.Once we get a result from the shipping company, then we will contact you soon.Hope you can understand and waiting.We apologize for the inconvenience it may have caused you.Best regards,Customer Service Dept.Geekbuyingwww.geekbuying.comBeleefde groeten,Luc

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. D.

07/01/2022

Beste,Alvast bedankt, ik start hiervoor een onderzoek op en hou u verder op de hoogte.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

13/01/2022

Beste,Alweer bijna 1 week verder.Enig nieuws?Groeten,Luc

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

20/01/2022

Beste,Vandaag in communicatie geweest met jullie depot in Tongeren, waarvoor dank.Spijtig genoeg ging het over pakket 61219830596, van dezelfde verzender, dat ik dus wel ontvangen heb.Ik weet dat het mijn vergissing was in het begin van deze klacht, maar het gaat wel degelijk om pakket 33234344460, dat ik nog steeds niet ontvangen heb.Dus ondertussen alweer 1 week verder en nog steeds geen info over mijn pakket 33234344460.Dat zou volgens jullie Track&Trace op 9/12/21 in Tongeren zijn aangekomen (zie bijlage).De vermelding dat het geleverd werd op 27/12/21 is niet correct.Beleefde groeten,Luc

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. D.

21/01/2022

Beste,Een onderzoek voor pakket33234344460 is wel degelijk lopende.Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

21/01/2022

Beste,Bedankt voor de feedback.Beleefde groeten,Luc

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

28/01/2022

Beste,Alweer 1 week verder en nog steeds geen nieuws!Groeten,Luc

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. D.

31/01/2022

GoedemorgenOnze excuses voor het ongemakVolgens onze system werd parcel op 04/01 geleverd - onderzoek werd op depot gevraagdIk stuur vandaag een dringende reminder om bewijsstukken in ontvangst te nemenIk laat U asap iets wetenDank uChristine

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

31/01/2022

Beste,Nogmaals (en dat heb ik al enkele malen aangehaald in deze klacht), op 04/01 werd er wel degelijk een pakket geleverd.Maar dat ging om pakket 61219830596, van dezelfde afzender.Deze klacht gaat over pakket 33234344460, dat ik nog steeds niet ontvangen heb.Groeten,Luc

GLS Belgium NV/SA

Naar: L. D.

31/01/2022

Beste,Alvast onze excuses voor het ongemak.Na onderzoek werd uw pakje helaas niet teruggevonden.Ik raad u dus aan om contact op te nemen met uw afzender zodat ze hiervoor een vergoedingsclaim kunnen opstarten bij ons.MvgChristine

L. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

31/01/2022

Beste,Bedankt voor de bevestiging dat mijn pakket verloren is.Toch spijtig dat het zo lang geduurd heeft.Ik heb de verkoper/afzender op de hoogte gebracht.Beleefde groeten,Luc


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform