Terug

Pakket niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

05/06/2020

Beste,Pakket met bovenvermeld referentie nummer werd volgens jullie tracker verzonden/geleverd op 27/05. Ik heb echter nog niets ontvangen. De tracker van Bpost vermeld ook dat het pakket nog door fnac wordt voorbereid. Graag zo snel mogelijk een oplossing.Verder wil ik graag melden dat jullie klantendienst totaal waardeloos is. Slechts één van de drie emails die ik u verzonden heb werd beantwoord, en dit met een generische copy/paste van jullie faq. Jullie per telefoon vast krijgen is quasi onmogelijk, met geschatte wachttijden tussen de één en de twee uur.

Berichten (7)

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

05/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

08/06/2020

Beste,Dit kan ik ook lezen op jullie website en in jullie generische antwoord op een vroeger mail.Gezien die drukke periode ondertussen al meerdere maanden bezig is, hoef ik helemaal geen begrip en geduld te hebben. Fnac heeft meer dan tijd genoeg gehad om extra mankrachten aan te nemen en een soep als deze te vermijden. Als jullie er niet in slagen het product deze week hier te krijgen, wens ik een refund.

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

13/06/2020

Beste FnacAls antwoord op jullie resem emails, hetzij generisch, hetzij helemaal blanco op een disclaimer na, vraag ik nu definitief een refund. Jullie hebben mijn gegevens. Als ook hier de komende week geen gevolg aan gegeven wordt, leg ik een klacht neer.

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

13/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: FNAC BELGIUM

22/06/2020

Fnac,Nog steeds niets geleverd of terug gestort, en nog steeds geen persoonlijk antwoord.

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

30/06/2020

Beste MeneerVan Steen,Bedankt voor jouw mailtje. Jammer genoeg zijn we er nu pas in geslaagd jouw mail te bekijken. Onze excuses hiervoor.Bedankt voor jouw mail en jouw constructieve opmerkingen met betrekking tot onze dienstverlening.We vinden het jammer dat Fnac.be niet volledig heeft kunnen voldoen aan jouw verwachtingen en je niet de service heeft kunnen bieden die je verdient als klant. We houden zeker rekening met jouw opmerkingen om ons te helpen onze dienstverlening te verbeteren.Heb je nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren.Fijne dag verder,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.

FNAC BELGIUM

Naar: S. V.

18/07/2020

Beste Meneer Van Steen ,Bedankt voor jouw mail en jouw constructieve opmerkingen met betrekking tot onze dienstverlening.We vinden het jammer dat Fnac.be niet volledig heeft kunnen voldoen aan jouw verwachtingen en je niet de service heeft kunnen bieden die je verdient als klant. We houden zeker rekening met jouw opmerkingen om ons te helpen onze dienstverlening te verbeteren.We zien dat je intussen reeds een antwoord hebt gekregen op jouw vraag.Wezijn er nu pas in geslaagd jouw mail te bekijken. Onze excuses hiervoor.Met vriendelijke groeten,JohanFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform