Terug

pakket niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

K. V.

Naar: Temu

27/05/2025

beste, ik deed half april een bestelling via temu, op 22 april kreeg ik een bericht dat het pakket werd geleverd. Mijn leveropties zijn om het ofwel af te geven of wel in mijn brievenbus te leggen. Er werd niet aangebeld en de brievenbus was leeg op wat reclame na. Ook de weken er na, bleef het pakketje weg. Ik deed navraag bij de buren maar ook daar werd niets geleverd. Ook bij het postpunt werd er niets achtergelaten. Ik deed een klacht naar temu die het zou onderzoeken maar die zeiden dat het pakket werd getoond als geleverd en dat ze voor de rest niet konden doen voor me... vind dat toch wel erg aangezien het over een bestelling van meer dan 170 euro gaat.

Berichten (2)

Temu

Naar: K. V.

05/06/2025

Dear Sir or Madam, This is a response to the consumer complaint () received on May 27, 2025. According to the email, the consumer encountered delivery issues with the purchased items. The platform is verifying the feedback. Please wait patiently. Thank you for your patience and understanding. A courtesy Dutch translation of this response has been included. If there are any discrepancies between the English and Dutch versions, please refer to the English version for the intended meaning. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer/mevrouw, Dit is een reactie op de consumentenklacht () ontvangen op 27 mei 2025. Volgens de e-mail ondervond de consument problemen met de levering van de gekochte artikelen. Het platform controleert de feedback. We vragen u geduldig te wachten. Bedankt voor uw geduld en begrip. Een vriendelijke Nederlandse vertaling van dit antwoord is bijgevoegd. Mochten er verschillen zijn tussen de Engelse en Nederlandse versie, raadpleeg dan de Engelse versie voor de juiste betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Legal Team The original message

Temu

Naar: K. V.

08/06/2025

Dear Sir or Madam, Hope this email finds you well. The platform values consumer issues and has launched a detailed investigation. The platform investigated the seller's shipping logistics information, which indicates that the package under the order in question was successfully delivered. Based on the above verification results, a refund solution cannot be offered. Thank you for your understanding. Please do not hesitate to reach out if there are any further questions or concerns. A courtesy Dutch translation of this response has been included. If there are any discrepancies between the English and Dutch versions, please refer to the English version for the intended meaning. Kind regards, Temu Legal Team Geachte heer of mevrouw, Ik hoop dat deze e-mail u in goede gezondheid bereikt. Het platform hecht veel waarde aan consumentenproblemen en heeft een gedetailleerd onderzoek ingesteld. Het platform heeft de verzendlogistieke informatie van de verkoper onderzocht, waaruit blijkt dat het pakket onder de betreffende bestelling succesvol is afgeleverd.Op basis van de bovenstaande verificatieresultaten kan er geen oplossing voor een terugbetaling worden geboden. Bedankt voor uw begrip. Aarzel niet om contact op te nemen als u nog verdere vragen of zorgen heeft. Een Nederlandse vertaling van dit antwoord is bijgevoegd als een vriendelijke service.Als er enige discrepanties zijn tussen de Engelse en Nederlandse versie, verwijs dan naar de Engelse versie voor de bedoelde betekenis. Met vriendelijke groet, Temu Juridisch Team The original message


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform