Geachte mevrouw/heer,
Op 17 juni 2025 bestelde ik via EliteWheels een product met referentie Order #58468, dat verzonden werd via DPD met trackingnummer 84140000536637.
Ik stel echter vast dat dit pakket nooit bij mij werd geleverd. Volgens de verzendinformatie van DPD zou het adres incorrect zijn. Na contact opgenomen te hebben met zowel de afzender als met dpd zelf, blijkt dat het adres wel degelijk correct is. Ik heb echter ook geen email of sms updates ontvangen over de status van mijn pakket, noch enige melding of afleveringsbewijs. Ook de verkoper bevestigde dat het juiste adres werd opgegeven. Eens ik na veel proberen eindelijk contact had met dpd was mijn pakket helaas al teruggestuurd naar de afzender.
Dit heeft geleid tot aanzienlijke frustratie, verlies van tijd en het feit dat ik mijn bestelling – waarvoor ik wel degelijk betaald heb – niet ontvangen heb. De communicatie met zowel DPD als de webshop heeft tot op heden geen oplossing geboden.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 10 september 2025 om mij het betaalde bedrag integraal terug te betalen, dan wel alsnog zorg te dragen voor een correcte levering van het bestelde product.
Met vriendelijke groeten,
Jente Van de Weyer
Zijstraat 16
Meerhout 2450
België