Terug

Pakket niet geleverd

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: DPD Belgium

25/08/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 17 juni 2025 bestelde ik via EliteWheels een product met referentie Order #58468, dat verzonden werd via DPD met trackingnummer 84140000536637. Ik stel echter vast dat dit pakket nooit bij mij werd geleverd. Volgens de verzendinformatie van DPD zou het adres incorrect zijn. Na contact opgenomen te hebben met zowel de afzender als met dpd zelf, blijkt dat het adres wel degelijk correct is. Ik heb echter ook geen email of sms updates ontvangen over de status van mijn pakket, noch enige melding of afleveringsbewijs. Ook de verkoper bevestigde dat het juiste adres werd opgegeven. Eens ik na veel proberen eindelijk contact had met dpd was mijn pakket helaas al teruggestuurd naar de afzender. Dit heeft geleid tot aanzienlijke frustratie, verlies van tijd en het feit dat ik mijn bestelling – waarvoor ik wel degelijk betaald heb – niet ontvangen heb. De communicatie met zowel DPD als de webshop heeft tot op heden geen oplossing geboden. Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 10 september 2025 om mij het betaalde bedrag integraal terug te betalen, dan wel alsnog zorg te dragen voor een correcte levering van het bestelde product. Met vriendelijke groeten, Jente Van de Weyer Zijstraat 16 Meerhout 2450 België

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: J. V.

25/08/2025

Beste Jente, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. Het pakket stond in levering een eerste maal op 14/08 maar komt retour naar het depot met melding levering uitgesteld. Het staat dan opnieuw op maandag 18/08 en chauffeur meld inderdaad at hij uw adres niet heeft gevonden. Spijtig genoeg zonder nieuwe instructies werd het pakket na 7 dagen retour afzender gestuurd, het staat sinds deze morgen in retour process en dus kunnen we geen nieuwe levering aanvragen nabij het depot. U moet dit opnemen met uw leverancier voor vergoeding of een nieuw pakket doorsturen, DPD vergoed nooit de ontvangers, in geval van verlies vergoeden wij de afzenders via hun transport bedrijf. Bedankt voor uw begrip. Ik wens u een fijne dag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform