Terug

Pakket NIET geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

C. I.

Naar: ZALANDO

26/09/2024

24 september zou er een pakket geleverd worden via Bpost. Ik was hiervoor thuis. Ik krijg via mail dat het pakket die dag geleverd zou worden maar het tijdvak nog niet bekend was. Echter kreeg ik een 10minuten daarna al een mail uw pakket is geleverd. Er heeft niemand aangebeld er lag nergens een pakket en heb ook geen briefje in de brievenbus aangetroffen. Ook hebben de buren niets aangenomen namens mij. Hierop heb ik contact opgenomen met zalando. Ze zouden een onderzoek starten wat tot 5 a 7 werkdagen kon duren. Ondertussen moest ik een rechtsverklaring tekenen waarop ik moet invullen om welke bestelling dit gaat en ik deze niet ontvangen heb. Dit moet je handtekenen anders gaan ze geen onderzoek starten. Dit heb ik in de avond nog naar hen doorgestuurd. Echter krijg ik vandaag een mail dat ze het nagekeken hebben en dat de track en trace aangeeft dat het bezorgd is. Ik daarop terug naar Bpost bellen en verhaal halen. Zij geven aan dat Zalando hierop een onderzoek moet laten starten en volgens Bpost was dit nog niet gebeurd. Weer een terugkoppeling naar Zalando toe waarop ik aangaf met bpost gebeld te hebben en dat zij bevestigde dat er geen onderzoek is gestart en dit al zeker niet in een kleine 24u allemaal onderzocht kan worden. Hier gaat volgens Bpost meerdere dagen overheen om alles na te gaan. Zalando heeft hier geen boodschap aan en wil mij nu alsnog voor een pakket laten betalen dat ik absoluut niet ontvangen heb. Nogmaals bpost gebeld na verscheidene en dezelfde mails ontvangen te hebben van diverse medewerkers van Zalando. Bpost geeft aan dat zolang Zalando geen onderzoek start zij niks voor mij kunnen betekenen maar het gaat hier wel om een bedrag van €516 !!!! Ik ga hier dus echt niet mee akkoord nadat ik een rechtsverklaring heb moeten invullen. Willen jullie mij helpen Zalando alsnog dat onderzoek te laten starten bij Bpost en waarom het op afgeleverd staat als ik niemand heb aangetroffen? Bpost geeft openlijk toe dat er vaker pakketten op afgeleverd worden gescand terwijl dit helemaal niet het geval is. Dit gaf ze letterlijk toe in het gesprek. In de toekomst raden ze mij aan het op een postpunt te laten bezorgen daar men dan kan aantonen of iemand iets heeft afgehaald of niet. Dit zal ik dan ook doen en al zeker met duurdere item. Bpost heeft mij vandaag ook een mail verstuurd dat het belangrijk is dat ik contact opneemt met Zalando en zij het onderzoek moeten starten. Echter tevergeefs. Vriendelijke groet, Chantal

Berichten (3)

C. I.

Naar: ZALANDO

03/10/2024

Inmiddels nog altijd geen gehoor van jullie gekregen. Bpost is hierop nogmaals aangesproken en zij geven aan dat er een onderzoek gestart had moeten worden. Indien jullie dit blijven tegen houden en of moedwillig dwarsbomen zal ik hier een advocaat op zetten.

C. I.

Naar: ZALANDO

08/10/2024

Ik heb nog altijd geen pakket en of is er een onderzoek hiernaar gestart. Indien dit deze week niet gebeurd zet ik hier een advocaat op!

C. I.

Naar: ZALANDO

19/10/2024

Wederom telefonisch contact met jullie gezocht alsook met Bpost. Zie hier de mails daarvan. Graag wens ik dat er een duidelijk onderzoek komt oftewel een grondige. Inmiddels heb ik een aantal postbezorgers gesproken die mij wel kennen en deze hebben beiden NIET gewerkt op die dinsdag 24 september. Dus het is een raadsel waar en of het pakket in levering was daar zij het niet waren. Ik heb ze dit persoonlijk gevraagd!

Bemiddeling door Testaankoop 29 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform