Ik had vrijdag 5 april een pakket moeten ontvangen dat ik online heb besteld bij fruugo.com maar tracking gaf failed attempt aan omdat ik zogezegd afwezing zou zijn geweest. IK WAS WEL DEGELIJK THUIS. Bovendien woon ik in een gebouw met een receptiedienst waar iedere dag meerdere pakketen achtergelaten worden voor de bewoners. Ik heb ook met de receptioniste gepraat en rond het tijdstip dat de bezorger hier zou zijn geweest, is er niemand binnengekomen om een pakket af te leveren. De bezorger van het pakket heeft dus gelogen, die bezorger heeft niet eens geprobeerd om het pakket hier af te leveren. Ik heb kort na de failed attempt melding telefonisch contact opgenomen met GLS maar werd door een automatisch antwoordapparaat naar de website doorverwezen. Ik heb GLS dan via een contactformulier op de website de situatie uitgelegd. (klacht met ref GCS-208535) Het antwoord dat ik kreeg van het GLS-team : Bedankt om ons op de hoogte te stellen van deze situatie. Dankzij deze informatie kunnen wij de betrokken chauffeur erop wijzen dat de leveringsprocedures nageleefd moeten worden en hem verzoeken hiermee rekening te houden voor toekomstige leveringen. Alvast onze excuses voor het ongemak! Daarmee weet ik dus nog steeds niet hoe het zit met de levering van mijn pakket dus aan dat antwoord heb ik niets. Ik heb dan geantwoord daarop maar tot op dit moment geen antwoord meer ontvangen. Op dit moment, 8 april 8:22h is de laatste update op mijn tracking van 3:18h op 8 april : In TransitThe parcel has reached the parcel center.Puurs, Belgium · GLS. Ik weet dus nog steeds niet hoe het zit met de levering van mijn pakket dat ik 3 dagen geleden had moeten ontvangen. Dit is de eerste keer dat ik een levering moet krijgen via GLS en ook de eerste keer dat een levering fout loopt. Andere koerierdiensten zijn steeds correct geweest. Dit pakket bevat een product die belangrijk zijn voor mij. Behalve dat al 3 dagen zonder dit product zit, heb ik ook nog tijd moeten besteden aan proberen dat pakket geleverd te krijgen. Een hoop ergernis, ongemak en tijdverlies door het falen van een dienst waar ik voor betaald heb.Ik wil dat mijn pakket onmiddellijk geleverd word en maakt u aub aan de chauffeur duidelijk dat er geen enkel reden is waarom een pakket niet bij mij geleverd zou kunnen worden. Zelfs indien er niemand aan de receptie aanwezig zou zijn, is er een bel aan de receptie waar aangebeld kan worden en instructies kunnen worden ontvangen waar het pakket achter te laten.