Terug

Pakket niet geleverd - verkeerd geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. F.

Naar: Post NL

10/11/2023

Beste,Ik bestelde goederen bij Junai.nl die in 2 aparte zendingen zijn vestuurd via post NL.Vandaag kreeg ik via de track&trace melding dat mijn bestelling geleverd is. Mijn bestelling is niet geleverd. Ik heb maar 1 buur en die heeft ook niets ontvangen.Ik zou graag mijn goederen ontvangen.Mvg

Berichten (3)

C. F.

Naar: Post NL

10/11/2023

Ik voeg ook nog een bijlage toe waarin jullie toegeven dat mijn zending verdwenen is

C. F.

Naar: Post NL

10/11/2023

Dit is de track & trace van het ander pakket die niet is geleverd3SOWSN1211539

C. F.

Naar: Post NL

28/11/2023

Bedankt om niet te antwoorden.Versterkt alleen maar mijn zaak en bij toekomstige problemen.MvgClio


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform