Geachte,Ik bestelde via eBay een origineel spatbord voor een motor uit 1977. Deze werd mij door de verkoper verstuurd via GLS, onder het pakket-refertenummer 93830409602. Het pakket zou worden afgeleverd op een afhaalpunt (krantenwinkel) in mijn woonplaats, 9940 Evergem. Ik werd hieromtrent door de Track and Trace op de hoogte gehouden, zoals dat ik een zending kon verwachten, het pakket onderweg was en uiteindelijk.. op donderdag 31/08/2023 om 10:27 uur dat het daar was afgeleverd en kon worden opgehaald. Hoewel, toen ik me daar daags nadien aanbood, was er geen pakket op mijn naam, noch onder deze refertenummer terug te vinden. Inmiddels krijg ik sporadisch mails van GLS dat mijn pakje daar nog steeds op me wacht.. Waar dan?? Ik heb contact gehad via mail, met GLS, die me enkel kon melden dat volgens hun Ttrack and Trace en gps-gegevens, het pakket wel degelijk daar werd afgeleverd. De uitbater van de krantenwinkel weet van niks. Er werd bovendien niet voor ontvangst getekend. GLS houdt het erbij dat zij het afgeleverd hebben en verwijzen me door naar de afzender. Het lijkt me dat de afzender niets kan worden verweten, daar GLS wel bevestigde dat zij het pakket in bezit hebben genomen. Zij beschikken over een foto van het pakket, die gemaakt in hun depot! En dat is het dan, GLS weigert elke verantwoordelijkheid op te nemen en ontkent dat zij het pakket duidelijk hebben verloren. Ik wens door GLS alsnog in het bezit te worden gesteld van het pakket, en indien zij dit niet kunnen, een terugbetaling!