Terug

Pakket niet geleverd op afhaalpunt

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

14/08/2024

Pakket besteld bij Perfumesclub.com in Spanje . Is verstuurd en bericht gekregen van GLS dat zij zullen afleveren . Bij keuze in mail kon ik o.a. een afhaalpunt kiezen : dit is K4 Jules Moretuslei te 2610 Wilrijk . dit heb ik bevestigd . Levering voorzien op 13aug2024 . Ik krijg ineens bericht dat zij niet konden leveren , terug naar hun depot vervoerd en GLS heeft het pakket terug naar Spanje verzonden ! Ik heb dit gemeld aan GLS en krijg het antwoord dat ze niks kunnen doen en dat ik de verkoper moet contacteren ! Ik ben gaan navragen vandaag wo14aug in het afhaalpunt : zij ontvingen gisteren meerdere pakketten : mijn pakket is hun onbekend . Iemand van GLS ( chauffeur?) heeft dus duidelijk een fout gemaakt en dan moet GLS er maar een oplossing voor zoeken en niet ik !

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: R. S.

20/08/2024

Beste,Bedankt voor u aanvraag.Deze zending is inderdaad door ons retour gestuurd naar de afzender.Er was schade vastgesteld op u pakket (3 flessen waren gebroken), hiervan was melding gedaan aan de afzender die ons zelf gevraag heeft om het pakket terug te sturen.Hierdoor dat dit retour gegaan is.Voor het vervolg neemt u best contact op met de afzender voor een vervang zending.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SA GLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform