Terug

Pakket niet geleverd met attest van post dat er geen correcte levering plaats vond..

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. M.

Naar: bpost

10/12/2024

Wij hebben pakket besteld bij zalando en niks ontvangen.. na vele mails en telefoons zijn wij van de eene naar de andere gestuurd met als resultaat dat geen van beide zijn verantwoordelijkheid neemt. Wel hebben wij van de postombudsman een attest van niet correcte levering ontvangen, dus begrijpen wie begrijpen kan? Mvg Mortier philippe

Berichten (2)

bpost

Naar: P. M.

11/12/2024

1-57856545612 Beste klant, Wij merken op dat u al een klacht heeft ingediend bij onze klantendienst via de Ombudsdienst. Wij nodigen u dan ook uit om contact op te nemen met deze laatste door uw referentie1-57856545612te vermelden om de voortgang van uw aanvraag te kennen. Vanaf het moment dat een klacht ontvankelijk is bij de Ombudsdienst , verloopt alle communicatie via hundienst. Met vriendelijke groeten, Anne bpost Anspachlaan 1 bus 1 1000 Brussel[THREAD ID:1-QRQXIH8] De : klachten@test-aankoop.be Envoyé : 10/12/2024 17:15:14 A : info_cse@bpost.be Objet : Pakket niet geleverd met attest van post dat er geen correcte levering plaats vond..

P. M.

Naar: bpost

11/12/2024

Ik krijg van de ombudsman ook geen gehoor

Bemiddeling door Testaankoop 26 december 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform