Terug

Pakket niet geleverd in cubee locker

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

12/06/2022

Beste,Pakket nr 95339947101 zou volgens mail van GLS geleverd zijn in cubeelocker Alma te 2280 Grobbendonk op 9/06/22.Cubeelocker zegt dat er geen pakket geleverd is met dit nummer.Reeds 2x gemaild naar GLS met bovenvermeld verhaal: tot hiertoe geen enkele reactie van GLS.Reeds een drietal keer de locker geprobeert met bovenvermeld pakketnummer: geen resultaat

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. S.

13/06/2022

Beste,Kan u bevestigen dat u naar de Cubee op het volgende adres gaat:Street Leopoldstraat 2 ZipCode/City BE 2280 Grobbendonk Zo ja, kan u aangeven welke foutmelding u krijgt?Hebt u hiervoor ook reeds contact proberen opnemen met de klantendienst van Cubee zelf?Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

J. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

13/06/2022

Beste,Het is wel degelijk de Cubee Locker Alma, Leopoldstraat te Grobbendonk 2 " 280.Het antwoord : zie bijlage " je pakje is (nog) niet afgeleverd in de Pakjesautomaat"Ik heb reeds 2 x de klantendienst GLS gecontacteerd, tot hiertoe geen respons!zie bijlages " antwoord " en ingaven pakjesnummer , vandaag nog getest echter zonder resultaat!mvg,Jef Soetewey

J. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

14/06/2022

Beste, ik heb ook contact gehad met B post, beheerder van de Cubee: deze beweren dat er in de Cubee geen pakket met dit nummer zit!Het pakket zou mogelijks afgeleverd zijn in de parcel shop van Carrefour, vlakbij de Cubee.Navraag in de parcel shop gaf evenmin positief resultaat!Mvg,Jef Soetewey

J. S.

Naar: GLS Belgium NV/SA

16/06/2022

Beste,Nog steeds geen antwoord gehad op mijn laatste mails.Pakketje nog steeds onvindbaar!Graag uw reactie aubMvg,Jef Soetewey

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. S.

28/06/2022

Beste,Onze excuses voor de laattijdige feedback.Het pakje werd helaas niet teruggevonden. Ik raad u daarvoor aan om contact op te nemen met uw afzender zodat zij een klacht/claim kunnen opvragen voor een terugbetaling bij GLS. Alvast onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform