Terug

Pakket niet geleverd en van kastje naar de muur gestuurd.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: FNAC BELGIUM

11/03/2023

Beste, 08/02/2023: Bestelling via Fnac.be.13/02/23:Bericht van YesPromo met volgende mededeling: - mijn pakket is onderweg- levering vereist normaal gesproken mijn handtekening, maar ze geven voorkeur aan contactloze levering. Ik moet een pincode doorgeven of QR-code laten scannen. Indien niet aanwezig krijg ik een bericht in de bus over hoe en waar ik mijn pakket kan ophalen. 14/02/23:- Succesvolle levering om 16u53 Ik heb het pakje niet ontvangen! Eerste telefonisch contact met Fnac waar me werd verteld nog even geduld te hebben, dat de levering voor 17/02/23 zou gebeuren. 21/02/23:Nieuw contact met Fnac om te melden dat ik mijn pakket nog steeds niet ontvangen heb. Zij sturen bericht naar verkoper met deze melding.22/02/23:Bericht van Yespromo dat ik zelf contact moet opnemen met transporteur om te voorkomen dat ik zou opdraaien voor de retourkosten.24/02/23:Nieuwe klacht van mij aan Fnac over de verkoper dat ik het helemaal niet vind kunnen dat ik contact moet opnemen met de transporteur voor het verlies van mijn bestelling via hen.Respons van Yespromo dat mijn bestelling aangegeven wordt als geleverd en ik bij mijn buren moet navragen of iemand mijn levering heeft. -> Dit vind ik bijzonder aangezien ik een persoonlijke en unieke pincode/QR-code moest geven/laten scannen voor ontvangst van mijn pakket. 02/03/23: Nogmaals een telefonisch contact met Fnac die nog eens contact zouden opnemen met de verkoper met de vraag of zij contact willen opnemen met Colis Privé.03/03/23:Reactie van Yespromo dat ik een klacht moet indienen bij Colis Privé om dit te kunnen onderzoeken.09/03/23:- Mijn klacht aan Colis Privé met als antwoord dat ze mijn pakket niet hebben kunnen traceren. Zij gingen de verkoper op de hoogte brengen en ik moest contact opnemen voor verdere informatie. - contact met de verkoper en zij vragen mij een verklaring op eer dat ik het pakket niet ontvangen heb, een bewijs van bestelling, een bewijs van verlies én een kopie van voor- en achterkant van mijn paspoort. 11/03/23:Alles ingediend, behalve mijn paspoortgegevens. Ik ben niet geneigd om zomaar een kopie van mijn paspoort te verzenden via mail. Ik hou er niet van om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. De fout ligt niet bij mij en alle partijen wijzen naar elkaar en ik moet met ieder afzonderlijk contact opnemen. Ik hou Fnac er verantwoordelijk voor dit niet correct af te handelen. Ik wil nu gewoon mijn geld terug, ik heb reeds ergens anders aangekocht wat ik nodig had en ik ben door heel dit voorval niet meer geneigd om nog aankopen te doen bij Fnac. Hopelijk wordt deze klacht serieus genomen en wordt er ook effectief iets mee gedaan.Bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform