Terug

Pakket niet geleverd en “vervalsing” handtekening

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Post NL

06/05/2021

Hierbij wil ik graag een klacht indienen over de bezorger van PostNL. Ik had 2 pakketen besteld die volgens de track & trace vandaag zouden geleverd zijn om 14u22. (Bol.com 3STUNM100060924 en albeli 3SYMZQ7237280 )Ik was vandaag de hele dag thuis. Ik heb niemand gezien van bezorging en ook geen brief in de brievenbus... Dus waar is mijn pakket ?? Als dat nog niet erg genoeg is zie ik op de track&trace van albeli dat die getekend is voor ontvangst. Echter kan ik nu in eer en geweten vertellen dat die NIET mijn handtekening is of niet van mijn partner en ook dat het hier thuis geleverd is klopt niet.Ook is dit niet de eerste keer dat onze bezorger een probleem vormt. Als er niemand thuis is laat hij het pakket gewoon voor de deur achter ook als het regent in plaats van deze bij de buren na te laten. Zo is er al eens een pakket verdwenen en hebben we gemeld dat aan bol.com dat we het pakket niet hadden gevonden terwijl ik een bericht kreeg dat het is geleverd. De bezorger vond het dan nodig om een dag of 2 later agressief aan te bellen en gaf hij zelfs toe dat hij deze gewoon voor de deur had achtergelaten.Ik geloof in de goede werking van POSTNL zelf maar er is elke keer problemen met deze bezorger. Zelfs handtekeningen zetten voor ontvangst gaat een brug te verMet vriendelijke groet Michae¨l Creyelman

Berichten (1)

Post NL

Naar: M. C.

07/05/2021

Beste Michael,Bedankt voor je melding. Het is zeker niet de bedoeling dat de bezorger zelf tekent voor een zending, dit mag alleen in overleg met de ontvanger gebeuren.Als beide zendingen vandaag niet aankomen of na geleverd worden, is de volgende stap dit te melden bij de afzender van de pakketten.Deze kunnen een klacht/onderzoek opstarten bij ons om te achterhalen wat er is gebeurd. Mijn oprechte excuses voor alle ongemak die je hebt ondervonden.Ik vertrouw erop je voldoende te hebben gea¯nformeerd.Met vriendelijke groet,Herma HakkersKlantenservice PostNL Pakketten Belgiewww.postnl.be/PPlease consider the environment before printing this e-mail.Uw vraag:


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform