Terug

Pakket niet geleverd, doet alsof men afwezig was

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/04/2022

Het pakket zou vandaag (15/04) geleverd worden, doch is de track & trace plots gewijzigd dat het pakket niet geleverd kon worden omdat de bestemmeling afwezig was.Valt voor de bezorger tegen dat er een Nest deurbel aan de deur hangt die alles gefilmd heeft, behalve een bezorger van GLS. Er is hier met andere woorden niemand aan huis geweest.Ik wil derhalve zo snel als mogelijk een oplossing en een rechtzetting.

Berichten (2)

GLS Belgium NV/SA

Naar: J. A.

15/04/2022

Beste,Ik heb hiervoor contact gehad met het betrokken leverdepot. De chauffeur zal hierover aangesproken worden.Wij doen alvast het nodige om hem dinsdag opnieuw bij u langs te sturen.Alvast onze excuses voor het ongemak!Met vriendelijke groeten,KellyGLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SA Head Office Humaniteitslaan 233 Boulevard de l'Humanité B-1620 Drogenbos Belgium www.gls-group.com

J. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

15/04/2022

Bedankt voor de snelle retour Kelly!Gelieve evenwel pas na de levering van mijn pakket de bestuurder hierover aan te spreken, ofwel het pakket door een andere bestuurder te laten leveren.Laat ons zeggen dat ik op heden immers weinig vertrouwen heb in de correcte (en onaangetaste) levering van het pakket.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform