Terug

Pakket niet geleverd - Bestelbon getekend door onbekende

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: GLS Belgium NV/SA

11/12/2018

Op 22/11/2018 werd volgens een email van GLS op mijn adres een pakket geleverd met mijn naam als ontvanger.Ik heb dit pakket nooit ontvangen. Ikzelf was op mijn werk in Brussel, hetgeen ik kan bewijzen, evenals mijn vriend. Mijn buren hebben niet afgetekend en er zat geen document van levering mijn brievenbus. Op 10/12/2018 ontvang ik een kopie van een afgetekende bestelbon. Het betreft een willekeurige krabbel zonder naam en zonder vermelding aan wie of waar het pakket werd afgeleverd.De verzender van het pakket, zijnde BLACK and GOLD, weigert mij de aankoopsom terug te betalen aangezien zij deze getekende bon aanvaarden als bewijs van correcte levering. Ik heb NOOIT mijn toestemming gegegeven om het pakket bij iemand anders te laten leveren.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform