Terug

Pakket niet geleverd, bedrijf beweert van wel en heeft zelfs afgetekend in mijn naam

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. R.

Naar: DPD Belgium

22/03/2022

beste, ik bestelde een paraplu bij een buitenlands bedrijf Knirps (Duits bedrijf), achteraf bekeken kon ik deze ook in België kopen maar goed doet er niet toe. Dus dit bedrijf stelt een koerier aan en DPD zou dit afleveren en afgeleverd hebben. Na tal van mails met het bedrijf en met DPD zelf ook reeds contact gehad te hebben, wordt ik van het kastje naar de muur gezonden en beweert DPD dat de verzender de klacht moet indienen. De verzender zelf informeerde bij DPD die op hun beurt verklaren per mail en met foto dat ik afgetekend zou hebben en het pakket zou afgeleverd zijn. Waarop de verzender dus geen klacht indient tegen DPD. Intussen ben ik wel bedrogen aangezien ik het pakket heb betaald maar nooit ontving. Bovendien tekende de koerier of iemand af in mijn naam in de vorm van een krabbel en geen echte handtekening. Ik krijg ook moeilijk iemand te pakken van DPD om het probleem aan te kaarten en een regeling te treffen. In ieder geval ben ik het slachtoffer want ik ben mijn geld kwijt.

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: C. R.

23/03/2022

Beste Christophe,Bedankt voor uw bericht.Het spijt me te horen dat u uw zending niet heeft ontvangen.De tracking en leverbon tonen inderdaad aan dat dit bij u geleverd werd.Er is geen handtekening, maar chauffeur zet er C19 op, contactloos levering.Indien u dit pakket niet heeft ontvangen is het de afzender die een officiële klacht moet doorgeven nabij DPD Duitsland.Ik zie geen aanvraag van DE om een dossier te starten.Geef door aan de leverancier dat u contact heeft gehad met DPD België, en we u hebben gemeld dat hij het nodige moet doen.Hij moet een kopie van de factuur + uw schriftelijke bevestiging van niet ontvangst aan DPD DE sturen.De afzenders worden via hun transporteur vergoed en zij moeten hun klanten of een nieuwe zending sturen of u vergoeden.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards,NathalieDPD TeamCustomer Care Agent Sales and MarketingT. +3270246022--------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform