Terug

Pakket niet geleverd!

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

12/01/2024

BesteOp 29-12-2023 moest ik een pakket (Parcel nummer: 73633373281(1)) *1 ontvangen van GLS. De koerier leverde me die dag 2 andere pakketten. Ik vroeg achter pakket nummer 1 (*1). Hij had dit zogezegd niet bij. Na enkele minuten ontving ik een mail met de melding dat er werd aangebeld, maar niemand open deed. Dit terwijl ik hem zelf zag wegrijden met de wagen. Mijn pakket zou worden bezorgd aan een Parcel Shop, maar dit gebeurde nooit en verder ontving ik ook geen informatie meer rond mijn pakket.Ik nam onmiddellijk contact op met het Service Center van GLS. Hier werd geprobeerd er gemakkelijk onderuit te komen door de verantwoordelijkheid bij mij te leggen. Mij werd steeds gezegd zelf contact op te nemen met de afzender. Na heel wat mailverkeer zou er een onderzoek zijn opgestart vanuit GLS en zelfs een navraag gedaan zijn bij de chauffeur, maar het Service Center zou geen verdere informatie hebben ontvangen over de levering van mijn pakket.Zelfs na een onderzoek kon mijn pakket blijkbaar niet worden terugvinden. Hoe is dit mogelijk?Alsof heel het gebeuren niet onverantwoordelijk genoeg is, vroeg GLS me de afzender te contacteren, zodat zij vervolgens een verzoek tot schadevergoeding indienen bij GLS.Dan vraag ik me af of wel alle afzenders/verkopers zich gaan bezighouden met het aanvragen van een vergoeding bij GLS en daar lijkt GLS heel goed van op de hoogte te zijn!GLS is hier zelf in de fout gegaan, maar wil geen enkele stappen ondernemen om dit in orde te maken voor de klant.Ik verwacht dan ook dat GLS door middel van deze klacht een nieuw onderzoek start en dat ze met man en macht mijn pakket opzoeken en leveren!Tenslotte deel ik ook mee dat ik GEEN toestemming geef voor het publiceren van mijn naamgegevens op deze website of elders.

Berichten (3)

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. A.

12/01/2024

BesteIk wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek chauffeur te vragen en uw collo proberen te lokaliseren.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte.MvgChristine

GLS Belgium NV/SA

Naar: C. A.

22/01/2024

Beste,Wij zien ondertussen dat de goederen geleverd geweest zijn op 17/01.Kan u bevestigen dat dit in orde is ?Met vriendelijke groeten,Valérie.GLS Belgium Distribution NV/SAGLS Belgium NV/SAHead OfficeHumaniteitslaan 233 Boulevard de l'HumanitéB-1620 DrogenbosBelgiumwww.gls-group.com[s:services.gls-belgium.com/signature/logo.jpg]

C. A.

Naar: GLS Belgium NV/SA

22/01/2024

BesteDat klopt inderdaad. Ik heb mijn goederen goed ontvangen.Bedankt voor het oplossen van het probleem.Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform