BesteAangezien ik via Vinted Helpdesk zelf geen contact kan opnemen, doe ik het via deze weg. Mijn bestelling zou 28/3 geleverd moeten zijn in het afhaalpunt en ik had de tijd tot en met 6/4 om het op te halen. Helaas bleek het daar niet aanwezig te zijn. Via Vinted kan ik het probleem niet meer melden aangezien ik maar tot en met 1 april de tijd had. Het stelt me teleur dat dit niet kon tot wanneer ik het kon afhalen. 1 april en de dag ervoor waren feestdagen en op zaterdag is het afhaalpunt maar kort open, wat het niet mogelijk maakte om het te gaan afhalen. Omwille van mijn werk kon ik het niet ophalen op donderdag of vrijdag, wat dan de enige opties zouden geweest zijn om het probleem tijdig te rapporteren. In mijn ogen is dit te kort, een week zou het minimum moeten zijn en eigenlijk tot zolang je een pakketje kan afhalen, in dit geval bij Mondial Relay 8 dagen. Ik betaalde dus 98,29 euro voor een paar schoenen dat ik nooit heb ontvangen. Volgens de uitbater van het pakjespunt zal mijn pakketje verloren gegaan zijn. Ik weet niet wie nu verantwoordelijk gesteld kan worden voor dit verlies.