Terug

pakket niet beschikbaar ondanks "afgeleverd"

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. T.

Naar: Mondial Relay

29/07/2024

Beste Voor de tweede keer op rij kreeg ik een e-mail dat mijn pakketje zogezegd beschikbaar was in het afhaalpunt waarbij dit in realiteit niet zo blijkt te zijn. Ik koos bewust voor een ander afhaalpunt dan vorige keer, al is het probleem hetzelfde. De uitbaters van de winkel kunnen de aangekomen pakketjes niet scannen dus weten ze ook niet welke pakketjes werkelijk zijn aangekomen. (De koerier van) Mondial Relay heeft dus de macht om te doen alsof een pakje is afgeleverd en dan de schuld op anderen te steken, zonder dat er een derde partij ietwat toezicht houdt. Het is nu de tweede keer en ik ben het beu dat er reeds zoveel tijd gekropen is in het contacteren van Mondial Relay, in het langsgaan bij het afhaalpunt en in het heen-en-weercontact met de verzender die eveneens misnoegd is over de ondermaatse opvolging van het pakket dat ze heeft verzonden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform