Terug

Pakket Niet Aangekregen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

19/07/2023

Beste,De GLS mail zegt dat ik mijn pakketje heb aangekregen maar dit is niet het geval. Mijn familie en ik waren gewoon thuis en wakker. Er werd niet aangebeld of zo. Ik krijg NOOIT mijn pakketjes aan wanneer ze verstuurd worden met GLS. Ik wil of mijn pakketje geleverd krijgen of een terugbetaling. Dank u wel

Berichten (4)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. D.

20/07/2023

Beste,Ik wens ons alvast te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot, en vraag om een dringende onderzoek chauffeur om uw collo te lokaliseren.We houden U zo snel mogelijk op de hoogte van het vervolg van deze zending.MvgInvestigationDesk Team (Christine)

M. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

25/07/2023

Waarom moet er een onderzoek gedaan worden? In de foto's (in de email die jullie naar mij gestuurd hebben) staat er duidelijk te lezen dat jullie naar een verkeerd adres geleverd hebben.

M. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

25/07/2023

Waarom moet er een onderzoek gedaan worden? In de foto's (in de email die jullie naar mij gestuurd hebben) staat er duidelijk te lezen dat jullie naar een verkeerd adres geleverd hebben.

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. D.

25/07/2023

BesteOnderzoek betekent dat we moeten uitleg en verdere informaties aan de chauffeur vragen om te weten waarom en van waar komt het fout (soms gebeurt fout in DATA systeem)In dit geval heeft de chauffeur een fout gemaakt in het adres (naburige straten met vergelijkbare namen voor iemand wiens moedertaal mogelijk niet Nederlands is)De chauffeur probeerde af te leveren op nummer 10 (dacht dat hij op het juiste adres was) en niemand nam op, hij bezorgde dus het pakket bij een buurman (CLAESSENS) op nummer 7......maar nog steeds uit de verkeerde straat.Ik stuur een dringende herinnering aan het depot om de rectificatie te organiserenNog onze oprechte excuses voor het ongemakMvgInvestigationDesk Team (Christine)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform