Terug

Pakket niet aangekomen en geen antwoord

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: GLS Belgium NV/SA

20/07/2023

GLS leverde mijn pakketje op het foute adres en wilt niet antwoorden op mijn klacht of berichtjes. Ik heb het pakketje niet gekregen en ken de mensen op dat andere adres niet. Dit is te zien op de foto: in plaats van naar de Petunialei 10 te sturen, hebben ze het naar de Primulalei 7 gestuurd. Zij beweren het pakketje ook niet aangekregen te hebben. Ik wil mijn pakketje terugbetaald krijgen. Dank u wel

Berichten (1)

GLS Belgium NV/SA

Naar: M. D.

20/07/2023

BesteOnderzoek is op de leverdepot opgestartIk laat U iets asap wetenMvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform