Terug

Pakket niet aangeboden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. W.

Naar: Colis Privé

05/08/2023

Beste, ik bestelde op 09/07/2023 een pakket bij AliExpress.Ik kreeg van Colis Privé een bericht op 13/07/2023 dat het pakket werd klaargezet door de webshop en zal binnenkort worden bezorgd bij Colis Privé.Op 18/07/2023: Jouw pakket is aangekomen op het nationaal platform van Colis Privé en wordt doorgestuurd naar onze regionale bezorgpartner.Op 19/07/2023: Jouw pakket is toegekomen bij onze regionale bezorgpartner.Op 19/07/2023: Jouw pakket is onderweg naar jou.Op 19/07/2023: De informatie die je doorgaf liet ons niet toe om jouw pakket te bezorgen. Klik hieronder om een datum te bepalen en de gebrekkige informatie door te geven. (wij waren met 4 personen thuis die dag, maar wij hebben niks ontvangen die dag!)Op 29/07/2023: Jouw pakket is toegekomen bij onze regionale bezorgpartner en wordt overhandigd aan de bezorger.Op 04/08/2023: Jouw pakket werd niet opgehaald binnen de 10 dagen en werd retour gestuurd naar de afzender.Op 05/08/2023: Jouw pakket werd teruggestuurd naar de afzender - mankerende adresinfoIk heb intussentijd mail contact gehad met Colis Privé waarvan hieronder een kopijAllereerst wil ik u bedanken voor het contact opnemen met Colis Prive.Uit onze administratie zie ik terug dat uw pakket is ontvangen door de distribiteur op 31/07/2023. Ik zal zo spoedig mogelijk de desbetreffende afdeling contacteren om uw pakket zo snel mogelijk te leveren. U kunt de status van uw pakket volgen via onze website 'www.colisprive.be'.Onze excuses voor de vertraging en hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.Met vriendelijke groet,Colis Prive Klantenservice Van: ************.******@*******.** [***********.********@*******.**]Verzonden: maandag 31 juli 2023 12:42Aan: opvolgenvanpakketten [opvolgenvanpakketten@colisprive.com]Onderwerp: Pakketnummer Q10 201 170 679 Beste, heeft u toevallig zicht op de leveringsdatum van Pakketnummer Q10 201 170 679 aub?Alvast bedankt.Mvg,Ik heb ook nog 2 mails gestuurd op 03/08/2023 en 04/08/2023 met de vraag wanneer het pakket zou geleverd worden, maar daar heb ik totaal geen antwoord meer op ontvangen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform