Beste , ik bestelde 25 oktober een iphone 12 128gb + een extra kabel twv 948 euro bij telenet .De dag nadien kreeg ik van hen een mail dat de bestelling verwerkt was en dat er een mail zou volgen van PostNL met track en trace . Ik ontvang deze mail echter niet en na 2 maal telefonisch contact kreeg ik de code uiteindelijk gedicteerd zodat mijn bestelling kon volgen .Probleem opgelost dacht ik , maar de track en trace blijft nu tot de dag van vandaag steken op 29 oktober bezorgmoment gewijzigd , bezorgmoment nog onbekend Na 10-tallen telefoontjes en mails weet ik nog steeds niets meer over de status van mijn pakket . Als ik bel naar telenet zeggen ze mij dat ik geduld moet hebben , en dat er een onderzoek zou gestart zijn naar mijn pakket . Ik nam meerdere malen telefonisch contact op met hen om te vragen of zij hier al meer informatie over hadden , maar steeds weer het antwoord dat ik geduld moet hebben en eventueel met PostNL eens contact moet opnemen .Na telefonisch contact met PostNL bieden zij hun excuses aan voor het ongemak en zeggen ze mij dat zij geen informatie mogen meedelen over een onderzoek en dat ik contact moet opnemen met de afzender (Telenet dus ) .Mijn frustratie is dat mijn huidige toestel niet meer werkt naar behoren en ik het toestel dat ik bestelde nu echt wel kan gebruiken . Mijn nog grotere frustratie is dat telenet al bijna een maand in het bezit is van het betaalde bedrag van 948 euro ik daar nog steeds mijn pakket niet voor in de plaats heb gehad . Ik stelde hen ook al de vraag of ik de bestelling kon annuleren en mijn geld teruggestort kon krijgen zodat ik mijn toestel ergens anders kan bestellen maar kreeg als antwoord dat dit niet mogelijk was .Nu dat ik na bijna een maand nog niet weet waar mijn toestel zich op dit moment bevindt en wanneer deze hier eindelijk geleverd zal worden ben ik teneinde raad . Mvg Cauwels Gilles